Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vermoeid maar gelukkig

  9-9-2008 21:18:21
Vorige week hadden we dan de geplande drink met de vrienden en collega's. De trouwdag, de vrijdag voordien was een superdag geworden. En ook op onze receptie waren de mensen zeer tevreden. Alleen was het heel hectisch en hadden we ons misrekend qua hulp. We wilden alles zelf doen met de hulp van vrienden maar op het moment zelf kwam die hulp traag op gang. Dit kwam omdat we niet echt afspraken hadden gemaakt. De mensen kwamen ook allemaal op hetzelfde moment binnen en het liep een beetje mis bij het bedelen van de hapjes. Naarmate de avond vorderde liep alles wel gesmeerd, dankzij de goede inzet van verschillende mensen; toch wel 8 mensen die constant bezig waren. Het feest was in een zaaltje die we huurden (Schuur Soetkin in Hoeke (Damme)) en daar hadden we veel succes mee. Traiteur Markey uit Oostkamp had ons van meer dan 700 hapjes voorzien en de brouwer (ook uit Damme) had ons voor 100 man aan drank voorzien. Wat niet was opgedronken mochten we terug geven. Dus het werd toch nog een superfeest. We waren uiteindelijk met een stuk of 90 mensen, wat wil zeggen dat vrijwel iedereen gekomen was. Ik wil het zó weer opnieuw doen, maar dan zou ik wel hulp inhuren. Voor alle mensen die nog gaan trouwen wens ik ze veel succes en trek je niet te veel aan van wat de mensen verkeerd vinden en vertouw op deze die de positieve dingen aanhalen. Er zijn er altijd die niet tevreden zijn. Maar toch, ik zal mijn trouwfeest blijven herinneren als een fantastisch dag. xjes Martine

martine
29-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 987


Britt
14-7-2011
 Meld misbruik13-10-2010 16:30:32

Hallo Martine

Wij hebben onlangs Schuur Soetkin in Hoeke bezocht en vonden het ook een sublieme locatie.

Echter lees ik dat jullie feest voor 90 man was maar die krijg je daar toch nooit allemaal binnen.

Hoe hebben jullie dit opgelost? Walking diner of zo?

Alvast hartelijk bedankt voor je antwoordje.

Britt

p.s. : Ik heb gezien dat je berichtje van 2008 is maar wou het toch nog even proberen.



martine
29-8-2008
 Meld misbruik18-10-2010 18:52:21

Hallo Britt,

ik moet zeggen dat het wel heel druk was
wij hadden het idee om een receptie te geven, maar dat is een beetje uitgelopen
de mensen moesten dus ook allemaal recht staan (hier en daar wel een stoel, maar daar zat geen kat op)
en alle mensen bleven ook bijna heel de avond, dat hadden wij ook niet echt verwacht, maar wel leuk natuurlijk

we hadden ook een tent voorzien voor de rokers en die werd ook druk bezocht

voor ons was het echt wel een geslaagd feest, maar als je van plan bent om te dansen, dat zou je toch beter voor een andere locatie kiezen denk ik

ik hoop dat je een mooie dag hebt en wil je alvast feliciteren met je huwelijk

groetjes
martine




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...