Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afloop van het trouwfeest

  9-9-2008 11:08:20
Hallo iedereen eindelijk getrouwd!!!
Ik kan allen maar zeggen FANTASTICH.Prachtige dag gehad heel mooi weer en mijn lieve echtgenoot zag er fantastich uit.Ik was zo benieuwd om hem te zien.Zal eens kort overlopen :
10uur: daar was hij dan eventjes slikken
10.15u: vertrokken om foto's te nemen een goeie raad voor wie nog trouwd je kan rustig dit doen en van elkaar wat genieten buiten dat iedereen op je kijkt nu was het juist wij en de fotograaf.
11.45: later dan verwacht komen we terug toe bij mijn moeder waar iedereen vol niewschierigheid op ons zat te wachten.Daar nog wat foto's genomen met onze kindjes.
12.30: ceremonimeester zij dat we moesten vertrekken naar het gemeentehuis.
13uur eindelijk oficieel man en vrouw.
13.30 receptie daar en wat familiefoto's genomen
14.30 richting kerk ongelooflijk wat er dan door u gaat mensen die naar u kijken en gewoon beginnen te wenen van geluk.Wij hadden een fantastiche zangeres die het liedje Allegria zong toen we binnen kwamen.Brr heb er nog rillingen van.Heel mooie mis was zelfs fier op mijn eigen.
16.15 u:mis gedaan aangezien mijn man vrijwilliger is bij de brandweer hoorde we de sireines al loeien .Man je weet niet wat er dan door je hoofd gaat.Ze hadden een dik wit tapijt gespoten met schuim, ik dacht oh nee hoe graak ik daar door .Maar ze hadden aan alles gedacht ze kwamen met de botten van mijn man zo dat hij die kon aan doen en mij door het schuim kon dragen ik denk dat het wel mooie foto's zullen zijn zekers dat ze een soort van haag maakte waar wij door moesten.En dan begint het al die felicitatie's nog wat foto's.
17.30u Richting zaal man was ik blij eventjes alles laten bezinken. Wel geluk gehad met het weer receptie buiten kunnen houden.
20uur avondfeest kan beginnen.
24 uur mijn schoonmoeder verjaarde dus extra in de bloemetjes gezet en daarna de ouders en getuigen hun cadeau's gegeven.
Dan konden we eindelijk onze openingsdans doen amai we waren vergeten dat het zo lang duurde 9 min allen wij en iedereen die op u kijkt brr maar leuk dan eindelijk feest.
06uur feestzaal wilt afsluiten dus wilt de dj onze openingsdans nog eens doen wij in het midden en al de rest daar rond zekers nog 40 man leuk hoor wij genoten deze keer er meer van dan de eerste keer.
En dan de kouseband iedereen wou dat mijn man die uitdeed zonder handen wat een plezier.Maar toch gelukt.
07 uur eindelijk iedereen op de bus we konden de mensen veilig afzetten thuis .
08.30 eindelijk zijn wij thuis busschauffeur en gebuur kwamen nog iets drinken bij ons.
09 uur iedereen buiten eindelijk konden aan onze huwelijksnacht of liever morgen beginnen.Maar wat toen gebeurde laat ik aan jullie fantasie ik zeg u wel één ding slapen was er niet direct bij lol.
Alé iedereen die dit nog moet krijgen geniet er van .
Groetjes Cindy

cindy
6-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 960


Els

 Meld misbruik9-9-2008 12:10:46

hoi!

wauw... ik krijg kippevel als ik jullie verslag lees!!!

Ben super benieuwd naar de foto's... dus als je er online hebt, laat het gerust weten.

Geniet er nog van!

Groetjes,
Els


www.elsenphilip.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...