Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips voor vrijgezellen avond

  9-9-2008 10:35:47
hey Nathalie,
heb net gelezen dat je wat opdrachten wou weten inverband met een vrijgezellenavond wel dit heb ik moeten doen.Aangezien dat ik kapster ben van beroep moest ik 5 mannen vinden die zich door mij wilden onderhanden laten nemen op zich niets maar ik droeg wel een Mega Mindy pakje en geloof mij de mensen keken al eens.Maar bon die opdracht lukte nog vrij redelijk.Dan moest ik zakjes snoep verkopen wat eigelijk ook vrij redelijk ging.Dan hadden ze een blad gemaakt met 6 foto's van mannen waar mijn geliefde natuurlijk tussen zat daar moest ik dan in de cafe's de mensen vragen of ze een gokje wilde wagen dit voor 0.50 cent als ze juist waren moesten ze niet betalen en aangezien iedereen wel benieuwd was wie mijn aanstaande was lukte die opdracht ook wel vrij redelijk.Toen dacht ik dit zal het zowat zijn maar niets was minder waar.Ik mocht nog wc madam spelen moet zeggen vond het wel leuk want toen ik binnen kwam in dat cafe vond iedereen het daar fijn dat wij daar een feestje kwamen bouwen ,alleen vloog ik de toiletten binnen dus zij ik tegen de mensen al wie mij lief heeft volg mij.Gevolg dat we een overompeld wc hadden maar wel veel plezier opdracht was natuurlijk vlug geslaagd want idereen gaf zonder morren een centje sommige zelfs briefjes dus ik had vlug mijn bedrag.Toen moest ik terug de auto in ik dacht alé we zullen naar onze mannen gaan maar weer was ik mis .Ze stopten mij in een cafe binnen die uitgebaat word door 2 mannen op zich geen probleem want ik vind dat altijd toffe mensen ,alleen keken zij zo eens naar ons van wat komen die trienen hier doen.Toen dacht ik dit zit hier goed fout.Maar toen kwam terug de gevreesde enveloppe bleek dat ik in dat café een liedje van Mega Mindy moest zingen wel met tekst naar mij gericht natuurlijk.Dus ik stoute schoenen aan getrokken en dat podium op eerst stil daarna grote ambiance die mannen vonden het zelfs spijtig dat we terug weg moesten we hebben gezegd dat we zekers eens terug komen.Dan dacht ik nu hebben we wel alles gehad maar nee hoor ik mocht naar een frituur om daar voor iedereen frietjes te bakken (20 vrouwen) en mensen die kwamen eten leute tot en met enmaal dat gedaan mocht ik eindelijk bij mijn ventje gaan .En daar hebben we nog heel lang gefeest jammer dat alles zo vlug gaat.Ben zelfs ondertussen getrouwd maar ben wel super gelukkig ik heb een heel lieve en attent volle echtgenoot .
Aan allen wie het nog toe komt geniet er van het gaat zo vlug en dat is zo jammer
Groetjes Cindy

cindy
6-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1123

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...