Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips voor vrijgezellen avond

  9-9-2008 10:35:47
hey Nathalie,
heb net gelezen dat je wat opdrachten wou weten inverband met een vrijgezellenavond wel dit heb ik moeten doen.Aangezien dat ik kapster ben van beroep moest ik 5 mannen vinden die zich door mij wilden onderhanden laten nemen op zich niets maar ik droeg wel een Mega Mindy pakje en geloof mij de mensen keken al eens.Maar bon die opdracht lukte nog vrij redelijk.Dan moest ik zakjes snoep verkopen wat eigelijk ook vrij redelijk ging.Dan hadden ze een blad gemaakt met 6 foto's van mannen waar mijn geliefde natuurlijk tussen zat daar moest ik dan in de cafe's de mensen vragen of ze een gokje wilde wagen dit voor 0.50 cent als ze juist waren moesten ze niet betalen en aangezien iedereen wel benieuwd was wie mijn aanstaande was lukte die opdracht ook wel vrij redelijk.Toen dacht ik dit zal het zowat zijn maar niets was minder waar.Ik mocht nog wc madam spelen moet zeggen vond het wel leuk want toen ik binnen kwam in dat cafe vond iedereen het daar fijn dat wij daar een feestje kwamen bouwen ,alleen vloog ik de toiletten binnen dus zij ik tegen de mensen al wie mij lief heeft volg mij.Gevolg dat we een overompeld wc hadden maar wel veel plezier opdracht was natuurlijk vlug geslaagd want idereen gaf zonder morren een centje sommige zelfs briefjes dus ik had vlug mijn bedrag.Toen moest ik terug de auto in ik dacht alé we zullen naar onze mannen gaan maar weer was ik mis .Ze stopten mij in een cafe binnen die uitgebaat word door 2 mannen op zich geen probleem want ik vind dat altijd toffe mensen ,alleen keken zij zo eens naar ons van wat komen die trienen hier doen.Toen dacht ik dit zit hier goed fout.Maar toen kwam terug de gevreesde enveloppe bleek dat ik in dat café een liedje van Mega Mindy moe