Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksdag was fantastisch! Tips voor mensen uit Waasland

  8-9-2008 17:32:35
Hallo iedereen,

Wij zijn getrouwd op 2 augustus en het was echt een fantastische dag! Veel stress gehad op voorhand (en ook wel de dag zelf), maar het was het allemaal meer dan waard. 's Morgens al om half vijf wakker (niet al te best geslapen), dan naar de kapper en visagist. Het was tot mijn grote geluk echt een zonnige ochtend! Voor ik het goed en wel besefte stond ik in mijn bruidskleed te wachten op mijn (toen nog) verloofde en was de dag echt begonnen. Ik ga niet uitwijden over alle mooie en ontroerende momenten, maar als ik de foto's bekijk dan komen al die herinneringen terug. Er gaat inderdaad altijd wel een stukje aan jou voorbij omdat je zenuwachtig bent en omdat er ook zoveel gebeurt. Ik moet wel zeggen dat ik, ondanks mijn perfectionisme :0), de dag zelf alles uit handen gegeven heb. Ik had alles goed voorbereid en ik heb gewoon alles beleeft zoals het kwam.

Er is eigenlijk niets fout gelopen en dat is echt een geweldig gevoel. We waren ook heel tevreden van alle mensen waarmee we samengewerkt hebben:
- ceremoniemeester: Erik Beck uit Beveren (zeer professioneel, rustig, volgt alles perfect op)
- ceremoniewagens: LPP uit Sint-Niklaas (goede service, prachtige wagens en alles zoals afgesproken)
- fotograaf: Paul Heirbaut uit Sint-Niklaas (foto's enkel nog maar op papier gezien, boek is nog niet klaar, maar ze zijn in elk geval zeer mooi)
- feestzaal Scala: organisatie en bediening waren perfect en eten was erg lekker (vooral het dessertenbuffet viel in de smaak)
- muziek in de kerk: Peggy Ritchie (de huwelijksmis was echt het mooiste moment van de dag en daar hebben Peggy en haar collega's een grote bijdrage aan geleverd - geweldig gezongen, heel veel sfeer!)
- DJ avondfeest: Discobar Coda Music uit Beveren (waren geweldig goed, sfeer zat er al in aan tafel en de dansvloer is geen seconde leeg geweest, dansfeest heeft geduurd tot half zeven 's morgens...)
- Bloemen: Jo Van Dosselaer uit Beveren
- Kapsel: Coiffure Daniel uit Melsele
- Make-up: Casaya Spa uit Melsele

Het was dus echt een prachtige dag en ik denk er echt nog elke dag (met wat heimwee) aan terug. Zo'n momenten komen nooit meer terug.
Ik wens daarom alle toekomstige bruidjes een geweldige dag toe! Geniet ervan want het is zo snel voorbij...

Groeten,
Griet

Griet
2-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1172


Karen

 Meld misbruik8-9-2008 20:49:34

Beste Griet,

Proficiat met je huwelijk!
Wij komen uit Zwijndrecht. Dus de tips kan ik zeker gebruiken.
Maar ik zou graag wat meer info hebben (contactgegevens, prijzen,..)
Als je het goed vindt, zou je dan even via émail contact willen opnemen?
karen130609@yahoo.com

Gr Karen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...