Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat allemaal meenemen the big day?

  8-9-2008 15:09:50
Dag lieve bruidjes,
Volgende zaterdag, den 13e ist dan zover, nog 5 nachtjes slapen!! Ik had even een vraagje: wat nemen jullie allemaal mee die dag en wie houdt dit bij? Ik heb al gedacht aan pleisters en deo, make-up. maar tips zijn welkom dat ik zeker niks vergeet:)
afgelopen zaterdag zijn we al voor de wet getrouwd, dus officieel zijn we al een beetje man en vrouw he:)
alvast bedankt voor jullie lijstjes!
x
bren
13 sept 2008

brendy
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1008


Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik8-9-2008 15:18:55

op mijn lijstje staan ook reserve panty's, trouwen met een ladder in je kous lijkt me maar niets ;-)



Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik8-9-2008 15:29:45

Hallo, ik heb hier dikwijls al gehoord dat veiligheidsspelden wonderen kunnen doen voor bv uw sleep van uw trouwkleed op te houden of dergelijke....
Geniet van uw dag!
Ben je nerveus?
mvg Liesbet



Anja
25-4-2009
 Meld misbruik8-9-2008 15:46:03


Een pijnstiller ? Papieren zakdoekjes ? Naald en draad ? Nagelknipper (je weet nooit dat er een nagel scheurt) ? Compeed tegen blaren ?



Anja
25-4-2009
 Meld misbruik8-9-2008 15:47:22


Ah ja, nog dit: ik geef dit aan de ceremoniemeester. Ik wil niet dat mijn moeder er de hele tijd mee moet sleuren, voor haar is het ook feest hé.

Groetjes!



s
1-6-2007
 Meld misbruik8-9-2008 16:16:36

Reserve schoenen!!
Niet omdat je nieuwe trouwschoenen het zouden kunnen begeven, wel omdat veel bruidjes pijnlijke voeten krijgen.

Na de keuring als het feest volle gang is, kijkt niemand nog naar je prachtige outfit. (ok, da's zwaar overdreven) Dus geen kat dat het ziet dat je witte comfortabele lelijke sportschoenen aanhebt in plaats van mooie knellende trouwschoentjes. Je schoenen zijn in de meetste gevallen zowiezo bijna niet te zien. Toch niet als je er gewoon mee rondloopt.

Ik had ballerina's bij om af te wisselen als ik hakken beu was.
Nu had ik wel een kleed tot aan de kuit, dus kon ik probleemloos van plat naar 6cm hak gaan.



Joke
25-4-2009
 Meld misbruik9-9-2008 8:31:51

Dag Brendy,

Misschien nog wat kleingeld voor de offerande in de mis, als het nodig is ? Of geld voor als je nog iemand moet betalen de dag zelf, zoals de muzikanten ofzo.

Veel plezier de 13e !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...