Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Update voorbereidingen 20/9/08

  8-9-2008 9:47:07
Hallo iedereen,

Enkele weken geleden heb ik een berichtje gepost waarbij ik aan alles begon te twijfelen. Ondertussen is deze fase (gelukkig) wat voorbij (mede door jullie fantastische reactties). Enkele goede ervaringen van dit weekend (na enkele kleine tegenslagen in de voorbije weken) hebben daar zeker toe bijgedragen.
- Vrijdag ben ik mij kleed gaan ophalen en het was heel mooi. Moest ik kunnen herbeginnen, ik zou toch enigszins een ander model kiezen, maar dat neemt niet weg dat ik het toch blij mee ben. Mijn kleed komt van bij Jagré uin Antwerpen en ik heb over hun service niets dan lof. De bediening is daar van het begin tot het eind heel professioneel, maar toch persoonlijk en vriendelijk geweest. En ze habben er kleedjes in alle prijsklassen, beginnend van 500 €.
- Zaterdagmorgen zijn we de ringen gaan afhalen bij Fede di Oro en ze zijn prachtig!
- Zaterdagnamiddag ben ik voor mijn (derde) proefkapsel gegaan en deze keer was het raak. Deze keer ben ik bij Looks of Versailles geweest en dit was voor mij een zeer goede ervaring. Heel professioneel en heel vriendelijk!
- Tenslotte was er zaterdagavond mijn vrijgezellenavond. Het was heel geslaagd. Na de verkleedpartij en opdrachten zijn we gaan eten en nadien nog op de lappen geweest. Rond 1u30 zijn we samen gekomen met de mannen. Echt een toffe avond. Het was trousens in centrum Gent en daar zijn we nog een 5-tal groepen tegen gekomen die ook hun vrijgezellen aan het vieren waren heel grappig!

Ik wou dit gewoon even delen met jullie allemaal!

Wie trouwen nog voor 20/9/2008 in het stadhuis van Gent? Wij zijn aan de beurt om 10u30.

Groetjes,
Daphne


Daphne
20-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 964

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...