Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen in vijverhof

  2-6-2005 22:14:56
Hallo, heeft er iemand ervaring moet de feestzaal "vijverhof" in wevelgem? Andere ideeën voor deze streek zijn ook steeds welkom.

Karen
21-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2661


Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik3-6-2005 9:13:51

Hallo Karen,

Wij hebben al 2 huwelijksfeesten bijgewoond in 't Vijverhof. De locatie ziet er natuurlijk prachtig uit! Ik vond het zeker niet slecht. Maar onze keuze is uitgegaan naar Huis van Wontergem Kuurne. Daar valt echt nooit iets op aan te merken. Wij hebben zijn er denk ik al 5 maal geweest voor een huwelijksfeest. De service is uitstekend, het eten heel lekker, zeer verzorgd, en als klant krijg je zeker niet het gevoel dat je een nummer bent ( want het is daar wel redelijk volboekt). Uiteindelijk komt de prijs van alle zalen toch een beetje op t zelfde neer, dus daarvoor moet je t niet laten. Ik zou ze toch zeker bij allebei een kijkje gaan nemen.

Groetjes,
Mieke
Nog 8 dagen!



Delphine
3-9-2005
 Meld misbruik3-6-2005 9:34:53

Hallo Karen,

Wij hebben gekozen voor de Cofar in Roeslare. Voor we de zaal hebben vastgelegd, hebben we wel eerst een 10-tal zalen bezocht. Echt een aanrader!! We zijn o.a. ook naar het Vijverhof gegaan. Ik weet uit ervaring dat het eten er superlekker is, maar ik vind het jammer dat het zo'n langwerpige zaal is en dat ze niet allemaal ronde tafels kunnen zetten... (dit kan ondertussen wel al veranderd zijn, want wij hebben de zaal gereserveerd in aug. 2003). Omdat mijn schoonbroer en schoonzus getrouwd zijn in De Visscherie (van hetzelfde huis als Cofar) en die trouw echt perfect was, hebben we Cofar gekozen.

In ieder geval veel succes en geniet van de voorbereidingen!

Groetjes

Delphine



Sophie

 Meld misbruik3-6-2005 11:01:43

Hallo Karen,

Ik zou de Cofar niet kunnen aanraden. Ik ben er onlangs (2 weken terug) naar een huwelijk geweest en het eten was echt niet lekker: héél erg droog. Bij elke hap moesten we een grote scheut wijn drinken om het door te kunnen slikken. En het was zeker geen menu die "low-budget" was ofzo.
3 jaar geleden trouwde mijn collega in de Visscherie (ook van de Cofar) en toen was het eten ook niet lekker en bij het opdienen was het al koud!

Mijn nicht is getrouwd in Huis van Wontergem te Kuurne. Een echte aanrader!!!!
Ik zou weten wat te kiezen als ik de keuze had.

Groetjes,
Sophie



Elke
11-11-2005
 Meld misbruik3-6-2005 13:35:50

Hallo Karen,

Wij trouwen in het najaar. In januari en februari hebben wij heel wat zalen bekeken. Oa ook het "vijverhof". Qua prijs is dat zeker interessant. Het eten is er ook zeer lekker, maar wij hebben het niet gekozen omdat wij geen receptie geven maar onze vrienden uitnodigen tegen het dessertbuffet. In het vijverhof was de zaal daarvoor niet zo geschikt.
Wij hebben nu voor het Huis van Wontergem gekozen. Ze zijn daar echt heel behulpzaam en maken veel tijd vrij. Het is daar wel iets duurder vind ik.
Andere aanraders: Salons Saint Germain in Diksmuide. Is ook zeer lekker van eten en echt aan te raden.
Wij zijn ook naar de Oude Melkerij in Gits (Hooglede) geweest. Het is een mooie, moderne zaal met veel mogelijkheden, maar we mochten er 's avonds geen live-bandje laten spelen.
Wij hebben ook informatie aangevraagd bij de Cofar, maar nooit iets ontvangen.


Veel succes met jullie zoektocht!

Groetjes



Sarah
27-9-2003
 Meld misbruik3-6-2005 15:39:03

denk ook eens aan het fabriekspand in Roeselare. We trouwden daar en het was schitterend!
www.fabriekspand.be



Karen
21-7-2006
 Meld misbruik3-6-2005 17:15:04

Bedankt voor de reactie's. We gaan zeker nog een zoekactie inzetten!!!



An
22-7-2005
 Meld misbruik6-6-2005 8:44:42

Ik trouw zelf binnen 46 dagen in het vijverhof. En wat ze hier ook beweren, huis van wontergem is echt wel een heel stuk duurder dan het vijverhof. Je kan daar trouwens nooit echt op voorhand weten hoeveel je moet betalen voor receptie enzo.
We zijn ondertussen al langsgeweest om de menu te bespreken en we zijn echt vriendelijk ontvangen. Je hebt er trouwens een prachtig kader met mooi terras, strandje en een heel mooie vijver (voor de foto's heel mooi). Je krijgt er ook een gratis boottocht bij mooi weer op de vijver.
Ze hebben er een menu voor huwelijk tip-alles-in heet dit en daarin zit een wachtbordje in voor de receptie dat de genodigden aan tafel kunnen nuttigen. Ik vond dit niet echt gezellig en had liever een staande receptie met de hapjes die rondgedragen worden, de mensen drinken dan wel meer blijkbaar maar dit was allemaal mogelijk zonder dat we bij moesten betalen. Je moet dit maar eens proberen in huis van wonterghem ik denk niet dat dat zal lukken.
Bij het bekijken van de zaal was ik ook een beetje geschrokken, de zaterdag waren we gaan kijken bij huis van wonterghem en de maandag lag de factuur voor het voorschot al in de bus, eerlijk gezegd is het maar het geld dat telt. En je wordt er niet behandelt als een nummer? Alle maar dan ook alle trouws die ik daar al heb meegemaakt zijn identiek hetzelfde. In het vijverhof is dit wel anders! Als ik jou was zou ik me toch nog een goed informeren.
Groetjes
An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info