Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen Molenhof Ravels

  6-9-2008 15:23:26
Hoi allemaal!!

Onze knoop is doorgehakt! Volgend jaar op 07/08/09 trouwen wij en houden ons feest in het Molenhof te Ravels... Iemand ervaringen met deze zaal??? Kan iemand mij vertellen welk budget we voor het drinken moeten voorzien?? Wij hebben zo'n 75-tal gasten...

Groetjes,
Els


Els
7-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1569


evy
1-3-2009
 Meld misbruik6-9-2008 16:15:29

Hoi Els,


Wij zijn op 1 augustus getrouwd in het Molenhof. Heb je al een bundel met menu's/buffetten?
Er zijn formules waar de drank bijzit. Zo hadden wij de trouwfuifformule+dessertenbuffet. Bij de trouwfuifformule zit drank bijeen, voor de ganse nacht. Totale prijs, met dessertenbuffet was 37,5€pp.
Als je een menu of gewoon buffet neemt, dan kan je nadien voor een forfait kiezen. Als ik me niet vergis, dan was dat 12€pp voor de ganse nacht.
En de zaal is super, net als het personeel! Echt waar! Goede keuze ;-)

Groetjes Evy
36 dagen getrouwd



Els
7-8-2009
 Meld misbruik6-9-2008 18:59:53

hey!!

Wij hebben ondertussen al zo'n bundeltje gekregen en de drankprijzen ontdekt... Wij hebben gesproken met de eigenares en zij was inderdaad supervriendelijk.

Waren de hapjes van de trouwfuif voldoende? En hebben jullie gasten ervan gesmuld? Want ons leek lasagne en spaghetti enzo niet echt populair te zijn zo 's avonds...
Vanaf hoe laat zijn jullie gestart? Stond het dessertenbuffet er toen ook al?

Tot slot nog één vraagje: welke dj hadden jullie genomen? waren jullie er tevreden van? wat voor soort muziek draaide hij?

Ontzettend bedankt alvast!
Lieve groetjes,
Els



evy
1-3-2009
 Meld misbruik6-9-2008 23:40:56

Wij hadden ook schrik voor de reacties over het eten. Heb van tevoren eens gepolst wat ouders/grootouders er van vonden en zij vonden dat meer dan voldoende. Dus ja, wij gingen voor de trouwfuifformule. Ik moet zeggen: alleen maar positieve reacties gekregen hoor. En ja, er is heel veel gegeten. 't Zijn tenslotte dingen die men zeker lust he ;-)De overschot blijft de ganse nacht staan. Zo zat ik om 5u 's morgens lasagne te eten...(ik kreeg voordien niets door mijn keel, en nee, ik had geen zenuwen)
Wij verwelkomden de gasten vanaf 19.30u. Een drankje in de tuin en iets na 20u werden zij naar binnen geloodsd. Een wandeling langs het buffet, zo de zaal in. Het dessertenbuffet stond toen ook al opgesteld. Als iedereen in de zaal zat kwamen wij, onder begeleiding van muziek, binnen. Speechke van een minuutje en dan eten! Kort na het eten hebben we de ijstaart aangesneden en 10 minuten later zaten we al te smullen van onze dessertjes.
Alles verloopt daar heel vlot!
Wij hadden DJ Supreme. Wij hadden hem al gekozen omdat we van collega's zo'n positieve dingen hoorden, maar zal ook door de zaal aangeraden worden. Zij werken met 2, maar Tom Willems zal (normaal) altijd in het Molenhof draaien. Hij is echt super! Hij draait alles wat je wilt. Hij werkt ook met briefjes. Tussendoor legt hij papiertjes op de tafels en iedereen kan zijn voorkeur opgeven. Je hebt op voorhand ook nog een uitgebreid gesprek met hem over hoe en wat je wilt of net niet.
Ons feest duurde tot na 4u. Wat ik persoonlijk niet slecht vind voor een vrijdag, terwijl iedereen er een werkdag op had zitten.

Groetjes Evy




sarah
17-5-2008
 Meld misbruik7-9-2008 7:35:46

ik weet niet wat die trouwfuifformule juist is.
maar wij zijn naar een feest geweest en daar hadden ze
- lasagna
- spaghetti
- frietjes
- curryworst
- bitterballen
- koude groentjes
- moussaka

en als het dat is, dan is het idd wel voldoende

de meningen waren wel verdeeld.

Het was echt wel lekker, maar er waren verschillende mensen die zeiden dat ze zoiets niet zouden doen voor een trouw.

Maar ja, dat is dus waar je voor kiest he




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info