Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Salons Saint Germain Diksmuide

  6-9-2008 12:53:41
Hallo mede-bruidjes,

heeft iemand van jullie ervaring met salons Saint Germain te Diksmuide?
Wij twijfelen tussen deze zaal en Hof ter Mude in Knokke. De prijs is er iets hoger, maar we mogen er echt volledig onze zin doen!

marieke
15-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1603


natacha
18-10-2008
 Meld misbruik6-9-2008 13:41:34

niet twijfelen kies maar knokke



Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik6-9-2008 15:03:34

Ben al een paar keer naar Saint Germain geweest. De buffetten zijn er super-lekker mr de gewone menu's vallen wat tegen vind ik. De zaal is wel helemaal mn ding niet, beetje ouderwets, mr smaken verschillen hé. Ik zou er alleszins nooit trouwen. Wij zijn ook uit West-Vlaanderen en trouwen volgende week in Landhuis 't Molenhof in Westouter.
Succes met de keuze!



marieke
15-8-2009
 Meld misbruik7-9-2008 12:17:27

Over de zaal in St Germain dachten we evt. om stoelhoezen te huren, en sowieso de zaal met de orangerie te nemen..
Knokke kent idd ook onze voorkeur, maar is al wat verder van de Westkust en zijn we minder vrij in aantallen...
We hebben nog tot het einde van de maand voor we moeten bevestigen:) dus mogen nog lang denken!



Sandy
17-1-2009
 Meld misbruik7-9-2008 15:54:01

Dag Marieke,
Mijn ervaring met Salons Saint Germain in Diksmuide is zéér positief! Het eten is er super en dat kan ook van de service en locatie gezegd worden. Niet twijfelen maar doen!
Volgende week ben ik (omwille van professionle redenen) opnieuw te gast in deze zaak en ik kijk er zoals altijd enorm naar uit... Véél succes! Sandy



Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik7-9-2008 20:13:19

Hey,

Wij geven binnenkort ons trouwfeest in Salons Saint Germain en zijn er super gerust in. De zaak heeft een heel goeie reputatie opgebouwd, en dat krijg je niet zomaar. Het eten is er altijd superlekker, ook de menu's aan tafel bediend, de service is heel professioneel. De zalen zijn inderdaad niet "design" ingericht of in de "Flamant" stijl, maar je kan niet alles hebben. Wij kiezen voor zekerheid ivm lekker eten en service. Tot nu toe verliep alles ook super met hen. We mogen alles zelf kiezen, ze doen over niets moeilijk, geven advies waar nodig. Wij hebben ervoor ook enkele andere zalen bezocht maar die deden dan moeilijk over het aantal personen, of wilden zich bemoeien met de keuze van menu ofzo.



leen
4-7-2009
 Meld misbruik7-9-2008 21:19:11

Wij zijn al enkele keren naar Saint Germain geweest naar een trouwfeest en telkens heel lang moeten zoeken eer we een parkingplekje vonden, dat vond ik wel een heel negatief punt. Het eten is er idd wel superlekker en je krijgt veel voor je geld.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info