Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BH zonder bandjes

  2-6-2005 18:00:49
Hallo,

Mijn kleed is al gekozen alleen zoek ik nu nog een BH zonder schouderbandjes. Omdat ik dit nog niet gedragen heb en we er een echt dansfeest willen van maken, maak ik me zorgen of dat wel goed op zijn plaats blijft zitten. Denk als ik een beetje sta te dansen dat die BH zakt. Heb al wel gedacht aan gelbandjes voor 's avonds maar wat dan tijdens de dag? Kan iemand mij raad geven?


Groetjes
Kelly
10.09.05

Kelly
10-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1865


Els
1-4-2006
 Meld misbruik2-6-2005 18:07:16

Ik heb dat zelf ook nog niet gedrgen, maar als je het wil dragen, zou ik er in de zomer al fameus mee 'oefenen' om eraan te wennen, ik zou constant het gevoel hebben dat alles naar beneden zakt!



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik2-6-2005 18:09:28

Hoi,

Ik heb mijn BH (zonder bandjes) laten vastmaken in mijn kleed zodat die zeker niet naar beneden kan zakken.

Groetjes,
Ann



Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik2-6-2005 19:01:07

't Is niet echt raad, maar ik wou gewoon vertellen dat een bh zonder bandjes echt wel afzakt als je intensief staat te dansen, ik spreek uit ervaring :) (als je je gewoon beweegt, blijft zo'n ding echter perfect zitten, hoor, kies wel een stevig model met 3 sluitinkjes achteraan - maar zo zijn de meeste wel, denk ik)
Succes ermee!



Isabelle

 Meld misbruik2-6-2005 19:04:28

Hallo Kelly,

Ik draag soms een bh zonder schouderbandjes en dat blijft wel degelijk zitten hoor. Ik zou daar dus niet echt mee inzitten. Het is in het begin een beetje wennen maar na een tijd weet je gewoon dat het wel zal blijven zitten en dan voel je je wel op je gemak. Zoals Els zegt, op voorhand een paar keer aandoen zodat je weet hoe het voelt en het geen probleem zal zijn dan hoef je daar ook niet zenuwachtig voor te zijn. Ter info, ik heb zelf die bh bij women's secret gekocht (in alle grote steden te vinden denk ik) en daar hebben ze wel een tamelijk grote keuze. Je moet vragen naar een bh met siliconeranden, dat blijft dan extra goed "plakken" aan je lichaam. Bij die bh zaten trouwens sowieso ook doorzichtige (en gewone) bandjes bij (die je er dan kunt af doen)dus da's dan ook nog eens een zekerheid voor het geval je er toch niet zou kunnen aan wennen.

Groetjes en veel succes!
Isabelle.



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik2-6-2005 19:16:24

hey, kop op !! Ik draag een bh zonder bandjes regelmatig in de zomer , zonder problemen en ik zit niet echt stil. Gewoon een paar keer aan doen dan ben je het direct gewoon. groetjes Cindy



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik2-6-2005 20:46:06

Hoi Kelly,

Ik zat er ook mee in toen ik besloot een bh zonder bandjes te nemen. Ik ben naar mijn lingeriezaak geweest waar ik al jaren klant ben en ze heeft me héél goed geholpen!
Ondertussen oefen ik af en toe thuis met een bh zonder bandjes. Vorige week heb ik de proef op de som genomen tijdens mijn vriendin haar huwelijk en de bh is geen enkele keer afgezakt.
Wel zoals Isabelle je reeds vertelde: maken dat je er eentje hebt met siliconeranden want die doen de bh bij wijze van spreken op je huid plakken.

Veel succes in september! (ik trouw ook in september, spannend!)

Groetjes,
Sophie



Liesbeth
14-5-2005
 Meld misbruik2-6-2005 21:16:25

Hoi Kelly,

Ik ben pas getrouwd en zat met hetzelfde probleem. Uiteindelijk hebben ze een haakje aan mijn kleed gemaakt waardoor hij niet kon afzakken en ook niet boven het kleed kon uitkomen. Ik raad wel aan die bh alleen al eens een paar keer te dragen, heb ik ook gedaan en dan ben je dat gevoel al gewoon. Anders ga je met de trouw constant aan kleed zitten trekken omdat je denkt dat het is afgezakt. Bij mij is alles goed op zijn plaats blijven zitten. De dag er voor had ik hem al gedragen, toen zakte hij volop af maar ik had hem toen zo vast mogelijk gedaan. Toen ik hem een beetje losser deed, bleef hij vele beter zitten. Dus op voorhand even proberen en aan het gevoel wennen, een bh van een degelijk merk kopen en zorgen dat ze je kleed goed aanpassen en alles komt goed. Bij mij is ook tijdens het dansen alles op zijn plaats gebleven.

Groetjes

Liesbeth.



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik2-6-2005 21:48:51

In de winkel waar ik mijn kleed kocht, hebben ze aangeraden om het regelmatig aan te doen. Ik heb het onmiddellijk na mijn pasbeurt aangehouden, 's avonds uit geweest en ik was het helemaal vergeten dat ik zo'n bh aanhad.

grtz
valerie



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik2-6-2005 23:18:55

hey hey meisjes!!
dit heeft echt ook wel iets met je cup te maken he!!
als je een A of een B hebt zal die inderdaad minder vlug afvallen, maar als dat iets groter is ;), dan kan dat wel een ander effect hebben..


Dus Kelly,

ik ben ook op zoek naar zo 'n BH, moet er trouwens dringend om.
Volgende maand ga 'k mijn jurk voor de eerste keer passen en ik moet mijn BH meehebben... waarom... omdat ze iets in mijn jurk gaan voorzien waar die BH in past.

ik hoop dat het op die manier blijft zitten.

want ik heb ook zo'n ding liggen in mijn kast, maar na 2 keer ligt die ver in een hoekje. inderdaad: zakt af.
Maar 'k ga voor die dingen echt niet op een Euro kijken, tenslotte heb je dat een hele dag aan en om een hele dag ambetant te lopen daardoor... neen dank je.

Dus ik ga me goed informeren in een lingeriewinkel.


Het komt wel goed!!


Nog veel succes!


Groetjes

Vanessa



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik3-6-2005 9:34:53

strapless BH's van Calvin Klein zijn heel goed ... hebben ze wel enkel in huidskleur en zwart dus echt sexy s ie niet! Maar houdt perfect op en geeft heel mooie decolleté !!!
Hebben ze in Inno



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik3-6-2005 11:17:38

Hey Kelly, ik had dezelfde vrees maar bij het passen van mijn kleed bleek dat absoluut gene probleem te zijn. Mijn bovenstuk is wel zeer gecentreerd, aansluitend, dus kan mijn BH gewoon niet afzakken;-)
Ann



sarah
17-6-2005
 Meld misbruik3-6-2005 12:00:40

ik heb dat probleem ook.
ik ben mij achter een bh gegaan in mio sogno in dendermonde heel goede kwaliteit voor zenne prijs en heb mijne bh al eens "getest" tijdens het uitgaan met vriendinnen die blijft perfect zitten ben ik blij heb er 70€ voor betaald maar het is wel echt goede kwaliteit voor het geld dat je er aan geeft + ik kreeg er ook nog de echte bandjes bij en de gelbandjes.
groetjes sarah
nog 14dagen *stressen*



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik11-6-2005 23:43:44

Hallo,

Bij Marie-Jo hebben ze zulke BH's met anit-slipstukjes in. Ik had er zo een aan op mijn trouwfeest en het zit echt perfect en zakt niet af, hoor. Ik weet natuurlijk niet van waar je bent en welke maat je hebt, maar anders mocht je de mijne wel lenen. Als je wil, stuur maar een mailtje naar mysnoopyke@hotmail.com

Groetjes,
ingrid



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik11-6-2005 23:44:55

Oh ja, Kelly, ik lees hier dat die afzakt tijdens het dansen: wees gerust, ik heb heel de avond (tot 4u!) gedanst en hij is geen mm verschoven ;-)

Groetjes,
Ingrid



Leen
30-9-2005
 Meld misbruik16-6-2005 5:37:34

Ik heb er eentje van Chantelle, ook met van die anti-slipstukjes, voorgevormd en lichtjes push-up effect. 55 euro, zit echt supergoed. Kijk eens op www.chantelle.com
succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...