Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 37 dagen en getuige zegt "foert"

  3-9-2008 20:40:05
Gisteren proberen ik mijn beste en enige vriendin te bellen om verslag uit te brengen van mijn pasbeurt want ze kon er niet bij zijn. Ze neemt niet op en denk "ok die kan momenteel niet en dus geen probleem". Vandaag krijg ik doodleuk een smsje dat ik blijkbaar enkele malen naar haar gebeld had en dat ze blij was dat ze op dat moment niet kon. Ze wil mij nooit meer zien. Blijkbaar heeft haar zusje die ik enkele weken onverwacht tegekomen ben dingen tegen haar vertelt. Zij had heel normaal mijn woorden verdraaid. Mijn vriendin wil niet naar mijn versie luisteren en wil dat ik haar gerust laat. Als ze dat echt wil, zal ik haar gerust laten. Het doet wel pijn om mijn beste en enige vriendin te verliezen die ook notabene mijn getuige is. Ik heb al die jaren alles van haar moeten verdragen en ik deed dat met heel veel vriendschap. Ik weet niet meer wat ik moet doen en zie het gewoon niet meer zitten.

Groetjes Kelly

Kelly
10-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 948


annelies
19-9-2008
 Meld misbruik3-9-2008 20:59:21

beste kelly

ik weet heel goed wat jij nu meemaakt
mijn beste vriend ( ook mijn getuige ) en ik hebben vorige week ook ruzie gemaakt en geeft toen ook een mail gezonden naar mij waarin stond dat het beter zou zijn dat hij mijn getuige niet meer zou zijn.

daarvan heb ik 3 nachten niet kunnen slapen, denken wenen piekeren

maar uiteindelijk ben ik naar hem toegegaan want ik dacht bij mezelf we zijn nu al zo lang vrienden dat kan toch niet dat dit niet opgelost geraakt

we hebben lang gebabbeld het uitgepraat en verlopig is alles weer inorde

ik trouw op 19 september 2008 en hoop dat hij mijn getuige zal blijven maar na onze lange babbel denk ik wel dat het goed zal gaan

ik hoop voor jou dat het ook zal verlopen en dat alles kan opgelost worden

groetjes een medebruidje



chrisje
10-9-2008
 Meld misbruik3-9-2008 21:46:40

Hey Kelly, ik weet heel goed hoe jij je voelt, ik ben mijn getuige en vriendin ook kwijtgeraakt, ze gaat zelf scheiden en dus vond zei dat ze mijn getuige niet meer kon zijn, ik heb voor haar situatie nog begrip opgebracht en een andere getuige gezocht, wel genant,hoor!!! Mijn vriend en ik hebben geprobeerd haar te steunen bij de scheiding en elke keer zei ze dat ze de volgende keer wel eens zelf zou bellen en dat doet ze dus niet, wel, voor mij hoeft het nu ook niet meer, we hebben ons best gedaan, en als het zo moet, kun je toch geen vrienden meer blijven. Ik wens je alle geluk en sterkte toe!!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik4-9-2008 7:55:42

awel zo'n vriendinnen begrijp ik dus echt niet he...

maar ja, ik vroeg in de week aan een vriendin om een paar vragen over mij te beantwoorden. (opdracht avondschool) en ze had het DRUK, DRUK, DRUK

ze werkt niet.. en ze moest naar kinesist, cadeautjes kopen enzo... tjonge, jonge.. daar vul je uw dagen mee he?

Enfin, chance dat ik wel een paar goeie vriendinnen heb



Kim
12-9-2009
 Meld misbruik4-9-2008 8:56:08

Hoi,

Ik heb een beetje een ander probleem. Bij mij is de vriendschap een jaar of 2 afgesprongen. We deden ook echt alles samen en door haar toenertijde vriend zijn wij ook compleet uiteen gegroeid. We praten wel nog, maar niet meer dagelijks eerder wekelijks of soms zelfs maandelijks. Sindsdien heb ik ook nooit nog echt de moeite gedaan om met iemand beter overeen te komen zoals met haar. Ik heb wel veel vrienden en vriendinnen, maar allemaal 'gewoon' vrienden en vriendinnen. Er springt niemand echt uit. Het is voor mij een ongelofelijk moeilijke opdracht om er een getuige uit te kiezen. IK weet gewoon niet hoe ik er aan moet beginnen. Ik vind de getuige taak wel een belangrijk gegeven, maar echt iemand speciaal ervoor heb ik niet...

Groetjes
Kim
12-09-2009



Deborah
4-10-2008
 Meld misbruik4-9-2008 12:19:07

Dag kelly,

ik kan helaas niet met jou meespreken uit ervaring, maar vindt het wel heel jammer voor jou!!
Misschien kan je jouw versie van de feiten op papier zetten en haar die brief opsturen? Of haar een mail sturen met jou verhaal?
Dan kan ze het zelf lezen als ze daar zin voor heeft, en mss, na wat bezintijd komt het dan toch allemaal nog in orde?

Ik wens je alvast veel sterkte!

Groetjes,

Deborah



Johan

 Meld misbruik5-9-2008 10:56:38

Dag Kelly,
het is voor jou zeker geen leuke beslissing van je vriendin die op een misverstand berust. Daarom zou ik haar ook een brief schrijven met je uitleg wat er in het verleden gebeurd/gezegd is; maar ook dat als dit haar keuze is, dat je die respecteert, hoewel het een onaangename ervaring is voor jou, net voor je huwelijk. Dat haar keuze inhoudt dat je op zoek gaat naar een nieuwe getuige, maar dat ze welkom blijft, dat - wat jou betreft - zij nog steeds een vriendin is en blijft.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...