Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winkel bruidsjurk omgeving Gent?

  3-9-2008 16:40:11
Hoi,

Denk ik het nu maar, of liggen alle goeie winkels om een trouwjurk te halen rond Antwerpen? Zelf vind ik het niet zo erg om eens tot daar te gaan, maar zijn er onder jullie die ook goede ervaringen hebben met een winkel in het Gentse? Ik heb geen auto, dus zou ik graag al eens gaan kijken naar een winkel in de buurt...

Groetjes
Nele

Nele
10-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2265


Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik3-9-2008 16:42:51

Er is inderdaad heel weinig in Gent. Het enige waar ik van weet is Couture Anny (Muide) en de Decotex (Volderstraat).
Groetjes,
Daphne



Sophie
18-5-2012
 Meld misbruik3-9-2008 19:45:26

Je hebt ook Filline in Bottelare (naast Merelbeke). En persoonlijk kan ik La Sposa in Roeselare aanbevelen.

Groetjes,
Sophie



gina
27-9-2008
 Meld misbruik3-9-2008 23:21:58

Hallo, ik trouw op 27 september 08.
Mijn trouwjurk komt van pierre-Yves in aalst. Daar hebben ze heeeel veeeel keuze maar voor de vriendelijkheid moet je er zeker NIET zijn. Door aanraden van dit forum zijn mijn moeder en ik gaan kijken bij Couture Anny Voormuide in Gent.
Mijn moeder is een slanke vrouw en wou echt iets speciaals voor haar.Toen we voor de etalage stonden van Couture Anny wouden we terug doorgaan. (Het ziet er zo boers uit)We zijn toch binnen gegaan, Mijn moeder heeft daar iets prachtig gekocht!!!
Toen keek ik eens naar de trouwjurken deze waren gewoon de helft van de prijs en hele mooie, maar minder keuze dan bij pierre yves. De mevrouw van Couture Anny is zo een echte Gentse mevrouw, zeer vriendelijk.
Moest ik toen weten wat ik nu weet, kocht ik mijn trouwjurk bij Couture Anny.
Laat jullie aub niet afschikken door die domme etalage.
Groetjes Gina



S
4-9-2009
 Meld misbruik4-9-2008 3:58:32

Bruidsmode Sofie in Deinze.



natasha
23-7-2010
 Meld misbruik4-9-2008 8:01:51

is sofie niet aan het uitverkopen? Misschien wel eens gaan kijken want er zijn prijskortingen aanverbonden!!!



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik4-9-2008 17:48:58

Hallo,

bij Sofie in Deinze zijn ze inderdaad volop aan het uitverkopen. Ik heb er mijn Rembo kleedje gekocht voor 950 euro ipv 1400 euro. Retouches moesten wel snel gebeuren dus ik heb mijn kleed meegenomen en laat het binnen een paar maanden door een andere naaister aanpassen...
Er was 30 procent op alles toen ik ging (mei) dus da's zeker de moeite. Er hangt vooral Rembo, Pronovias en Marylise, collectie van 2008 dus...
www.sofie.be

Groetjes,
Inge



Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik4-9-2008 22:45:32

Hoi Nele

Ik ben vorige week naar Couture Anny geweest en heb daar mijn kleed heel snel gevonden. Mijn eerste gedacht was van oei, hier ga ik niets vinden maar zo zie je maar dat je niet altijd mag voort gaan op een poepchique etalage of bekende naam. En of je nu voor een kleed van 500 euro gaat of voor een kleed van 1500 euro (want die heeft ze ook), ze blijft altijd even vriendelijk. En met alle respect voor de betere bruidshuizen, maar als je sommige verhalen leest of hoort vertellen, geef mij dan maar een winkel in een volksbuurt waarvan je zeker bent dat alles in orde is en ze altijd even vriendelijk zijn ongeacht budget, voorkomen, enz.

Groetjes en nog veel succes met de zoektocht en voorbereidingen.



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik5-9-2008 17:01:38

Hallo,
In D-Couture (Volderstraat) hebben ze enkel de collectie van Anne Belin, maar ze zijn echt heel vriendelijk en geduldig. Ik denk dat ik zo wat alle kleedjes gepast heb:-)
Groetjes



Marita

 Meld misbruik9-9-2008 17:34:08

Hallo Nele,
moest je de moeite willen doen om tot in Merksem (bij Antwerpen) te komen (zeer goede verbinding! - mail me anders maar eens!), heb je meteen ook alle accessoires die je nodig hebt voor je trouwfeest, gaande van wagens en bussen, gastenboeken, huwelijkskaarsen, drukwerk, bedankjes, bruidssuikers, enz. enz. Alzo hoef je maar één keer de verplaatsing te doen hé.
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...