Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

06/09/2008

  1-9-2008 21:28:33
Hallo allemaal,
zijn er bruidjes van nu zaterdag?? Mensen met zenuwen?? ik heb mijn zenuwen wonderbaarlijk onder controle, ben vrij relaxed en het voelt of ik de hele wereld aankan ... hoop maar dat dit gevoel blijft duren want als ik eens in paniek geraak dan hou ik mijn hart vast voor mijn omgeving!! :-) ik hoop dat we mooi weer gaan hebben, maar de weersvoorspellingen zijn niet zo denderend ... ben vandaag een witte paraplu in de blokker gaan halen, voor het geval dat ... Zijn er nog mensjes die zaterdag de stap zetten? hoe zit het met de laatste voorbereidingen en de zenuwen??

groetjes, An

An

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 926


sofie
6-9-2008
 Meld misbruik1-9-2008 21:41:52

Hallo,
Ik trouw ook zaterdag 6 sept.
Wat ik mij wel af vraag en veel lees dat er mensen zijn die witte paraplu's kopen.
Wie gebruikt deze dan? Onze cermoniemeester heeft zo'n dubbele witte paraplu. Dus vraag ik mij af waarvoor de anderen dan gebruikt worden?

Groetjes en nog 5 keer slapen.
Sofie



An

 Meld misbruik1-9-2008 21:44:02

hey Sofie,

wij hebben geen ceremoniemeester vandaar dat ik zelf gezorgd heb dat ik een witte paraplu heb die mijn ventje kan vasthouden als we naar het gemeentehuis gaan! ;-à



Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik1-9-2008 22:37:27

Hey
Hier nog een bruidje voor zaterdag!
Ik ben ook vrij rustig, heb een weekje verlof en dat is goed ingevuld zowel met ontspannende zaken als met zaken mbt den trouw.
Al moet ik zeggen dat mijn zenuwstelsel duchtig op de proef gesteld wordt!
Elke avond belt er wel één of ander onbekend nummer en dan weet ik al...trouble.
Sinds we vorige week de definitieve tafelschikking hebben doorgegeven krijgen we niks dan wijzigingen door.
Zondag belt mijn neef dat zijn vriendin niet meekomt, de babysit heeft afgezegd. vandaag belt mijn nicht dat ze anderhalf uur later zullen arriveren op het avondfeest, dus midden in het voorgerecht.
Nu belt mijn neef. Een dikke maand geleden hebben we een ultimatum gesteld aan vrienden van mijn vriend die hun baby wilden meenemen omdat ze het niet bij de babysit wilden laten.Wij hebben gezegd dat er geen babies zullen zijn(omdat de neef en nicht die juist vader en moeder geworden zijn niet gevraagd hadden hun baby mee te nemen).Dus zij kwamen niet.
Nu belt dus mijn neef of er een aparte kamer voorzien is daar want zijn vrouw geeft borstvoeding en ze hadden er helemaal ni bij stilgestaan..want uiteraard nemen ze hun baby mee.
AAAAAAAAAAAAArgh en om die reden hebben wij dus twee mensen niet laten komen he..
Ik bel naar mijn ouders en ze vinden dat ik overdrijf "vicky bel toch gewoon naar die vrienden dat ze wel kunnen komen" ze zullen lachen. mijn vriend nu kei bokkig.
Leuk allemaal, de mensen weten al een jaar dat we gaan trouwen, moet je dan per sé vijf dagen voor ons huwelijk nog zo een dingen melden.
Ik heb gewoon al schrik tegen dat mijn gsm rinkelt..
groetjes



Kelly
6-9-2008
 Meld misbruik2-9-2008 8:59:35

Hallo,

Ook wij trouwen op 6 september. Ik heb mijn zenuwen niet altijd onder controle, maar mijn mannetje gelukkig wel. Hij probeert mij echt te bedaren maar er zijn van die dingen waar je knettergek van wordt.

Bij ons is het zo dat onze ouders beiden gescheiden zijn en ik maak me wel een beetje druk dat ze zich zaterdag niet gaan kunnen beheersen. Nu heb ik altijd gezegd de eerste die ruzie maakt gaat eruit, maar ja dat doe je toch niet als het om je ouders of schoonouders gaat hé.

Met onze voorbereiden staan we er wonderwel goed voor, alleen de cadeau voor onze getuigen zijn nog niet inorde. Ga ik vandaag nog regelen (hoop ik).

Ook mijn schoonzus doet alles om maar moeilijk te kunnen doen. Maar dat zijn we ondertussen ook wel gewoon.

Groetjes
Kelly



eline
5-9-2008
 Meld misbruik2-9-2008 9:30:40

Hey Allemaal

Ik trouw een dagje eerder dan jullie op 5 september.
De zenuwen zijn hier ook wonderwel onder controle

Maar zo van die laatste irritante wijzigingen daar krijgen wij ook mee te maken en dan moeten we ze nog via via horen.

Zo hebben we een nicht van mijn ventje die sinds vrijdag in het ziekenhuis ligt met longvliesontsteking via mijn schoonmoeder zijn we dit teweten gekomen maar zij zelf heeft nog niet laten weten of ze er vrijdag al dan niet zal bij zijn, vreselijk

Nuja we zullen het ons niet te veel aantrekken

groetjes ELine



Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik2-9-2008 9:59:03

Wij trouwen ook nu zaterdag. Ik ben vrij kalm en had dat van mezelf nooit verwacht. Ik ben vooral stressy over het weer. Wat als het giet als we de kerk buitenkomen? Wat als het giet als we foto's moeten nemen... Maar ik probeer mezelf niet te veel op te draaien. Gisteren heeft de ceremoniemeester ons nog gebeld en we hebben alles nog eens overlopen. Ook de videograaf heeft spontaan gebeld om te laten weten dat hij ons niet vergeten is. Super, want zo moeten wie die mensen zélf niet gaan opbellen.
Vanavond hebben we afspraak in de feestzaal om alles door te geven. Wij hebben ook onze portie wijzigingen gehad hoor. Gisteren hebben we de laatste twee mensen zelf moeten opbellen. Die gingen ons maandagvoormiddag iets laten weten en tuurlijk hadden we tegen 's avonds nog niks gehoord. Gelukkig komen die niet en moet ik dus mijn lijst niet meer aanpassen.
Verder zijn er twee koppels die hun kleine kinderen meebrengen en dat hadden wij eigenlijk liever niet. Maar ja, wat moet je doen als ze zeggen dat ze anders niet komen.
Voorlopig loopt alles nog gesmeerd bij ons. Nog 2 dagjes werken en dan 14 dagen verlof.

Vele groetjes en veel plezier zaterdag aan iedereen die trouwt!

Katleen



Kathleen
6-9-2008
 Meld misbruik3-9-2008 17:24:04

Hier nog een bruidje van 6 september, we trouwen in Olen voor de wet en in Herentals voor de kerk.

Ik heb ook bang van het slechte weer. We hebben geen ceremoniemeester maar hebben we voor de suite een witte paraplu voorzien, maar ik zou ze liever niet gebruiken! Voor de rest moet het allemaal wel lukken. Wat vandaag nog niet in orde is, zal wel helemaal niet in orde komen zeker ;-)
Ik kijk er wel naar uit! Ik hoop alleen dat ik de volgende dagen goed kan slapen zodat we uitgerust aan onze mooiste dag kunnen starten!

Veel succes allemaal!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...