Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tweede pasbeurt

  31-5-2005 18:56:39
Hoi,

volgende week vrijdag komt mijn tweede pasbeurt eraan! Ik zou blij moeten zijn maar ben dit niet. Voel me nl redelijk ongelukkig over het feit dat buik maar niet wil mee krimpen met de rest. Eerste pasbeurt was redelijk tegengevallen vond ik. Ik vond mezelf veel te breed in dat kleed qua schouders enzo... Ik vind het nog steeds een prachtkleed hoor maar toch...
Is er mss iemand die ongeveer int zelfde schuitje zit? Alvast bedankt!

groetjes
Mieke

Mieke
24-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1102


Ann
2-7-2005
 Meld misbruik1-6-2005 9:10:32

Hallo,

Geniet ervan en ik zou zeggen maak je over de rest niet te druk. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Indien je er echt aan stoort vraag je best advies in de winkel die hebben zeker een aantal camouflagetechnieken.
Nog veel succes
Ann



sarah
17-6-2005
 Meld misbruik4-6-2005 17:35:20

ik had dat ook met mijn kleed ik vond dat mijn schouders er niet mooi uitzagen en mijn kleermaakster heeft speciaal nog een stola gemaakt. zodat ze mijn schouders niet kunnen zien.
groetjes sarah nog 13dagen
*STRESSEN*



Nathalie
5-8-2005
 Meld misbruik15-6-2005 19:29:44

Hoi,

ik ben vorige week woensdag voor de eerste keer gaan passen en moet komende zaterdag voor de tweede keer gaan. Ik heb confectiemaat 44 à 46 én een F-cup dus zéker niet de ideale maten. Ik had dus enorm veel schrik om een trouwkleed te passen en het resultaat te zien. Ik moet zeggen dat ik woensdag aangenaam verrast was van het resultaat. Hoe langer ik het kleed aan had, hoe mooier ik het vond. Ik heb niet gekozen voor een traditioneel kleed, maar voor iets specialers van Rembo en ook de kleur zal voor velen een verrassing zijn.
Ik hoop dat je bij de tweede pasbeurt toch de leuke dingen gaat zien, én vergeet voor één keer die brede schouders die ik ook heb :-)

groetjes
Nathalie (wij trouwen op
05-08-05)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...