Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof Ten Bosse of Huis Van Wonterghem?

  30-8-2008 20:34:42
Hey,

Na verschillende zalen te hebben bezocht, blijven er voor ons nog twee zalen waartussen we twijfelen...
Hof Ten Bosse (Heusden) en Huis Van Wonterghem (Kuurne). Beiden hele mooie zalen... Iemand van jullie tips of voorkeur voor één van deze zalen? Weet iemand van jullie hoe het eten bij deze zalen is?(En voldoende, of ga je met honger van tafel? :-) ) De bediening? Vlot? Organisatie tijdens het feest?
Nog een vraagje naar jullie toe... Denken jullie dat het nog te doen is om tegen de maand april alles georganiseerd te krijgen voor ons huwelijk? Of nemen we best een latere datum?
Groetjes
Valerie

Valerie
5-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1221


Inge
14-7-2009
 Meld misbruik31-8-2008 11:41:48

Hallo,

wij geven ons feest volgend jaar 1/8, in Hof ten bosse. Onze dag ligt al vast van januari en toen hadden we niet zoveel keuze meer van dagen die ze nog vrij hadden... Sinds een tweetal maanden weet ik dat ze heel de zomer van 2009 al vol zitten in de weekends. Jullie hebben misschien een betere periode, dan heb je misschien nog meer keuze.
Ik ben al een paar keer in Ten bosse geweest voor personeelsfeesten van mijn werk, en alles was piekfijn in orde. Ook het dessertenbuffet zag er spectaculair uit.
Toen we langs gingen om te kijken naar de zaal en het terras enz, waren ze heel vriendelijk.
In ten bosse hebben ze ook een suite (met jacuzzi!), die we zeker gaan nemen zodat we daar kunnen blijven slapen.
Ze hebben verschillende formules, je kan zo duur gaan als je wil, maar ook met een vrij beperkt budget valt deze zaal heel goed mee. (wat voor ons nogal belangrijk was, we betalen alles zelf en werken nog niet zo lang)
Kijk eens op hun website, die is vernieuwd en er staan veel foto's op.
www.hoftenbosse.be
En als het je aanstaat, zou ik zeker zo snel mogelijk bellen om er eens langs te gaan. Je krijgt dan ook een boekje met alle mogelijkheden erin, zodat je thuis eens op je gemak kan kijken...

Groetjes,
Inge



Christina
30-5-2009
 Meld misbruik1-9-2008 17:51:23

Hof Ten Bosse ken ik niet maar HVW zijn we gaan bezoeken en we vonden dat maar cliché zalen, zijn er zo 13 in een dozijn, maarja das onze mening natuurlijk. Ik vond de receptiemogelijkheden bij HVW wel goed en tof, maarja als je dan slecht weer hebt speelt dat ook geen rol. Toen wij binnenkwamen in de eerste zaal bij HVW die op zondagavond een discotheek is vonden we dat het daar ook nog stonk naar sigaretten en gemorste drank...


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info