Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkope zaal omgeving Turnhout - Zoersel

  30-8-2008 10:53:43
Hoi allemaal,
pas verloofd en al op zoek naar een zaal, jullie herkennen het vast wel...
Wij zoeken een goedkope (maar natuurlijk wel mooie) zaal in de omgeving van Turnhout - Zoersel... Ons budget is aan de krappe kant omdat we nog middenin een verbouwing aan ons huisje zitten...
Wie van jullie heeft leuke tips?

Groetjes, Els

Els
7-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 3730


Véronique
23-5-2009
 Meld misbruik30-8-2008 11:22:36

Hoi,

Het hangt er een beetje vannaf hoeveel gasten je hebt.
Zo heb je zaal de kunstvrienden in merksplas voor €150.
Deze zaal ging voor ons niet omdat het te krap was.
Daarom hebben wij gekozen voor het Mollenhof te Poederlee.
Deze komt op €300
Beide zij vrij van traiteur. En de drank is aan brouwersprijzen.
Nog een leuke zaal is den bonten beestenboel in merksplas

Veel succes



Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik30-8-2008 13:15:52

Hoi Els

Wij hebben feestzaal de lelie in Pulle gekozen. Je kan hier ook kiezen voor verschillende formules: van een traditioneel avondfeest tot een dansfeest met hapjes en drankjes. Het is een gewone, maar toch mooie zaal.

Groetjes Caroline
30 mei 2009



Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik30-8-2008 13:20:07

Natuurlijk, het belangrijkste vergeten. Zaal komt op 270 euro excl. btw. Er is wel een traiteur aan verbonden, maar zoals ik al zei, er zijn veel mogelijkheden. Hou ons op de hoogte

Groetjes Caroline



Katleen
27-9-2008
 Meld misbruik30-8-2008 15:16:00

Wij trouwen in feestzaal het Steentje in Vorselaar.
De zaal is inbegrepen in het eten!
www.steentje.be



Inge
3-4-2009
 Meld misbruik30-8-2008 16:14:21

wij hebben feestzaal Molenhof te Ravels, echt een aanrader. De mensen zijn zeer vriendelijk en helpen je waar ze kunnen.

Succes met je zoektocht,

Inge



katrien
24-1-2009
 Meld misbruik30-8-2008 16:34:57

hey Els,

De parochiezaal van Lille is echt heel mooi, veel mooier en nieuwer dan bv het mollenhof in poederlee. Wij hebben deze zaal gekozen omdat mijn vriend zelf een restaurant heeft en een traitteurzaak en we bijna geen zalen vonden zonder traitteur. De zaal is groot, je hebt een mooie grote keuken en bijkeuken en heel mooie grote en propere toiletten. Ze kost iets van een 350 euro en daar zit de kuis achteraf bij ingerekend er kan tot 300 man in de zaal en dan heb je nog genoeg ruimte voor een dansvloer. Voor die driehonderd mensen zijn er glazen wijn e champagneglazen en servies en bestek en tafels en stoelen. ook een extra grote parking en je kan eventueel ook de parking van delhaize aan de overkant gebruiken. er zitten twee garcons bij die vanaf tien uur aan 'de tap' staan en die ook alles mee opkuisen die betaal je wel 10 euro per uur. dan kunnen de gasten hun drankjes zelf halen tijdens het avondfeest. wij krijgen de zaal een hele dag op voorhand voor de versiering en voor men vriend om te koken en dit allemaal voor 350 euro. De mensen zijn heel vriendelijk. Oh ja de drank betaal je aan brouwersprijs dus dat valt ook mee de meeste trouwfeesten betalen ongeveer 500 euro voor de drank. Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel gasten je hebt en hoeveel ze drinken maar dan heb je een idee. je hebt ook een mooie inkomhal met vestiaire.
Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen, groetjes Katrien.



evy
1-3-2009
 Meld misbruik30-8-2008 17:13:23

Wij kozen voor het Molenhof in Ravels. Zij doen alles naar uw wens!

Groetjes Evy



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik31-8-2008 1:59:25

Aan Katrien,
De parochiezaal van Lille voor 300 man???? Rechtstaand dan toch??? Mijn broer heeft hier vorig jaar zijn feest gegeven. Hij had 170 man. Dan had je nog wel een redelijke dansvloer. 300??? krijg je nooit binnen. Hij heeft toen een buffet gegeven en gebruik gemaakt van de kleine zaal om het eten te plaatsen. Dit ging heel vlot. De mensen gingen via de ene deur van de grote zaal naar de kleine en gingen via de andere terug de grote zaal binnen. Hou er rekening mee dat de tappers pas om tien uur beginnen en je feest om zeven uur ofzo. De mensen drinken ook wel graag iets voor tien uur. Ik had vrienden gevraagd om wat te komen garconnen zodat de mensen konden blijven zitten en toch al wat drinken kregen. Prijs drank valt doed mee, ik denk dat mijn broer iets van een 400 euro heeft betaald. Maar dat hangt natuurlijk wat af van het volk.
De zandfluiter in Wechelderzande en het mollenhof in Poederlee zijn wel iets groter.



Els
7-8-2009
 Meld misbruik1-9-2008 19:46:01

Hey allemaal!!!

Al ontzettend bedankt allemaal voor jullie reacties, we zijn volop alle mogelijkheden aant bekijken... De zaal in Merksplas 'de kunstvrienden', lijkt ons zeer interessant en is echt vlakbij, dus dat is wel praktisch... Daar gaan we zeker een kijkje nemen. Ook in het Molenhof te Ravels gaan we kijken, maar daar hebben we absoluut nog geen idee qua prijzen (zowel qua zaal als qua eten...).
We hebben ook nog feestzaal 'De Bakker' gevonden in Rijkevorsel, iemand daar ervaring mee?

Van de parochiezaal te Lille, De Lelie te Pulle en het Mollenhof te Poederlee kan ik niet onmiddellijk gegevens vinden. Kan iemand daar misschien wat meer over vertellen?

Nog volop op zoek...
Groetjes,
Els



Leen
22-5-2009
 Meld misbruik16-9-2008 21:09:25

Hey Els,
Ik zit met dezelfde vraag als jullie ! ik ben danig op zoek naar foto's van al deze zalen maar dat is ni simpel precies ... ni gemakkelijk om een betaalbare zaal te vinden die mooi aan te kleden valt



Paul

 Meld misbruik25-1-2009 13:09:51

Beste
Indien u wenst, helpen we u verder in uw zoektocht.voor hoeveel personen moet de zaal plaats bieden, daar hangt uiteraard veel vanaf, zeker voor het bepalen van uw budget
Vriendelijke groeten
Paul



Davina

 Meld misbruik7-6-2010 10:54:47

Dag Els en Leen,

Hebben jullie van de parochiezaal te Lille, De Lelie te Pulle en het Mollenhof te Poederlee meer gegevens gevonden? Of kan iemand anders me daarbij helpen?

Groetjes


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info