Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cossmo in Gent ?

  30-8-2008 9:41:08
Is er een winkel in Gent die Cossmo kostuums heeft ?

olivier
9-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1440


Kim
28-3-2009
 Meld misbruik30-8-2008 13:53:31

Hoi Olivier

Wellicht wat ver rijden, maar Deville in Turnhout heeft alles van cossmo en mijn vriend heeft er overlaatst gaan passen en zonder problemen hebben ze daar tot maat 58.
Groetjes
Kim



Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik30-8-2008 18:09:46

Hey,

Wij zijn het kostuum van mijn man in de winkel Vergo in st katelijne waver. Een winkel zo goed als alles van cossmo heeft.
Mijn man is heel smal en ook in zijn maat hadden ze heel veel keus. We zijn er heel tevreden van. Wij zijn begin februari gegaan en toen was het opendeur voor cossmo en hebben we 10% gekregen.

Groetjes



Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik30-8-2008 18:09:47

Hey,

Wij zijn het kostuum van mijn man in de winkel Vergo in st katelijne waver. Een winkel zo goed als alles van cossmo heeft.
Mijn man is heel smal en ook in zijn maat hadden ze heel veel keus. We zijn er heel tevreden van. Wij zijn begin februari gegaan en toen was het opendeur voor cossmo en hebben we 10% gekregen.

Groetjes



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik31-8-2008 6:53:23

Ja, op het einde van de Lange Munt, Mister Kado.

Groetjes,
Lieve



Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik31-8-2008 15:48:10

Ja, inderdaad, mister kado heeft kostuums van cossmo! Mijn man is gehuwd in een kostuum van cossmo en heeft het daar zien hangen voor de helft van de prijs!!!!!

Grts,

Delphine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info