Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rozenblaadjes

  30-5-2005 20:10:21
Hallo,

Wij trouwen volgende week vrijdag (10/06). Nu ben ik mij aan het afvragen of ik de bruidskindjes rozenblaadjes moet laten uitstrooien. Het is misschien een domme vraag maar kan je die ergens kopen? Zijn die gedroogd of koop je gewoon rozen en doe je daar dan de blaadjes af?

Dank U
Groetjes Wendy

Wendy
10-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1112


Katleen
4-6-2005
 Meld misbruik30-5-2005 20:44:43

Hey,

Bij AVA vind je papieren rozenblaadjes, ik denk dat dat een stuk goedkoper is dan echte rozenblaadjes!

Groetjes,

Katleen



Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik30-5-2005 22:01:27

hallo

wij trouwen op 9/9 en we hebben aan de bloemist gevraagt of hij voor rozenblaadjes kon zorgen...
Echte lijken me toch mooier dan die van papier

veel geluk!!!



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik31-5-2005 9:48:53

Hoi, Ik vraag me af, wanneer de bruidskindjes de rozenblaadjes strooien..., als ze voor mij lopen in de kerk? dank U



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik31-5-2005 17:26:57

Hey Cindy,

Ja, als ze voor je de kerk binnen lopen. Maar uiteindelijk kan je dat zelf best kiezen.
Je kan ze ook buiten aan de kerk over het koppel laten uitstrooien bvb.

groetjes,
Tinne



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik31-5-2005 17:36:46

Je kan dat gewoon in de bloemenwinkel vragen, of ken je niet die heel veel rozen in de tuin heeft staan? Papieren vind ik niet echt milieuvriendelijk.

Groetjes
Valerie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...