Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fototoestelletjes avondfeest

  30-5-2005 19:07:50
Hey,
Ik wou eventjes jullie mening...
Onlangs kreeg ik tip om wegwerpfototoestelletjes op tafels te zetten op avondfeest. Wat denken jullie erover en hoeveel foto's per toestel zouden jullie nemen?

The day: 01 07 05

An-Sofie
1-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1244


Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik30-5-2005 19:59:18

Hallo,

Ik heb daar ook over nagedacht, maar vrienden van onze hebben dat 2 jaar geleden gedaan en er zijn veel dezelfde foto's uitgekomen.
Wel ook wat originelen natuurlijk.

Wij doen het niet. Je ziet maar.

Groetjes Wendy
10/06/2005



Wendy
19-7-2003
 Meld misbruik30-5-2005 20:07:07

Hoi,

Vrienden van ons hebben dit ook gedaan en de foto's waren echt niet mooi. Iedereen heeft er onnozele dingen mee getrokken, zoals de tafelpoot, een oor, ... het kostte hen veel geld en ze hebben amper een 10-tal mooie foto's.

Groetjes, Wendy (een andere!)



Katleen
4-6-2005
 Meld misbruik30-5-2005 20:45:58

Wij gaan wel fototoestelletjes op de tafels plaatsen. We hebben ook al redelijk wat 'negatieve' reacties hierover gelezen, maar ja, we hadden ze al gekocht, dus gaan we er gewoon mee door!

Groetjes,

Katleen



Liesbeth
14-5-2005
 Meld misbruik30-5-2005 21:01:03

Hoi An-Sofie,

Wij zijn op 14/5 getrouwd en ik heb er ook lang aan getwijfeld. Uiteindelijk heb ik een 5-tal toestelletjes verdeeld over de mensen waar ik wat deftige foto's van kon verwachten. Uiteindelijk ben ik blij dat ik die heb, anders hadden we van 's avonds niet zoveel foto's gehad. De kwaliteit is natuurlijk niet altijd zo geweldig maar je houdt er toch leuke herinneringen aan over. Ik zou wel niet op elke tafel er eentje zetten, want dan gaan ze er echt mee "smossen" en kost het veel geld hé. Groetjes en heel veel plezier en geluk gewenst!!!

Groetjes,

Liesbeth.



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik31-5-2005 7:58:39

dag an-sofie,
wij hadden enkele neven en nichten gevraagd nog wat fotookes van avondfeest te nemen met een digitaal toestel...en dat is reuze meegevallen... er zaten hele toffe bij..Wij hadden te veel gasten om overal wegwerptoestelletjes te zetten en met digitaal konden we natuurlijk nog kiezen welke we lieten afmaken nadien...

groeten
Em



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik31-5-2005 10:42:42

Wij gingen dit eerst ook doen. Maar mijn nonkel die als hobby fotograaf is, zei dat het duur uitvalt voor wat je er maar van voor terug krijgt. Hij stelde voor dat hij s'avonds ook foto's wilde maken waarvoor we natuurlijk heel blij voor zijn. Ik durfde het uit mezelf niet vragen omdat hij al van begin af foto's maakt en niet veel aan de avond ging hebben.

Het is toch altijd leuker enkele foto's te hebben van het avondfeest of niets, afhankelijk van hoeveel je allemaal wilt uitgeven daarvoor.



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik31-5-2005 14:20:34

Hallo,

Mijn nicht had op elke tafel een wegwerpfototoestel gezet. En het resultaat was dat de kinderen telkens haar en haar man fotografeerden. Voor de rest zijn er ook veel domme foto's uitgekomen, maar ook veel donkere waar je niks op kan zien. De flits van zo'n fototoestel is niet zo goed, vandaar.

Misschien is het gewoon beter dat jullie iemand, of enkele mensen, vragen om met een digitaal of gewoon toestel foto's te maken. Je zal meer resultaat hebben.



An-Sofie
1-7-2005
 Meld misbruik31-5-2005 16:46:01

Bedankt voor alle reacties.
Door dit alles, heb ik besloten om inderdaad aan enkele vrienden te vragen of ze hun digitaal fototoestel zouden willen meebrengen. Dan zullen er zeker foto's genomen worden, en kunnen we achteraf kiezen welke foto's we willen laten drukken.

Aan iedereen nog heel veel plezier en succes toegewenst !!!

An-Sofie



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik31-5-2005 19:01:17

hey, wat ik nog wou zeggen...wij hadden heel wat mensen die, zonder dat we het vroegen!, hun fototoestel meehadden en nadien hun genomen fotookes om cd-rom aan ons hebben gegeven...vond ik heel tof..ook via mail hebben we fotookes gekregen...

Groeten
Em



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik16-6-2005 22:16:29

Hey,

Wij zijn op 21 mei getrouwd en hebben dat ook gedaan. Toestelletjes van 12+4 was dat, want ik denk dat 24 echt teveel is, dan begin ze meer stommiteiten te trekken enzo ;-)
Maar 1 goede raad: neem er waar een flash op staat, want bij ons was dat niet en de helft van de foto's is niet ontwikkeld omdat ze gewoon te donker waren...

Succes!

Ingrid


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...