Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes 12/09/08

  28-8-2008 20:58:42
zijn er nog bruidjes van 12/09/08 op dit forum. ik zie overal de 13/09/08 verschijnen maar niet de dag ervoor :)

ik ben quasi klaar met alles, maar ik heb nu wel ferm de zenuwen zitten. nog iemand die dit gevoel deelt? ik denk alsmaar dat ik iets vergeet he...

grts cindy
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

Cindy
12-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 989


kathleen

 Meld misbruik28-8-2008 21:46:47

Hey CIndy,

op het forum ik-trouw.org vind je heel veel metgezellen voor allerhande data.

Groetjes



Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik29-8-2008 8:21:24

Ik ook de 12de :)
Wij nog vrij veel te doen, heel die trouw is moeilijk te combineren met de bouw...



Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik29-8-2008 9:29:30

Hey!

Wij trouwen ook op 12 september. Eindelijk is het bijna zo ver... Nog veel kleine details te regelen, maar dat komt wel in orde. Voorlopig nog geen stress, en hoop dat ik er niet te veel last van zal hebben :-)

Geniet van elke minuut en alvast een heel gelukkig leven met mekaar gewenst!

Groetjes,
Jenny



Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik29-8-2008 13:08:29

Hey,

wij gaan ook de 12de trouwen. Bij ons beginnen de zenuwen ook te komen, maar stress totaal niet(gelukkig). Ben vandaag onze ringen gaan halen die gelukkig toch op tijd klaar zijn. Voor de rest nog een paar kleine dingen doen en dan zijn we ook klaar.

We kijken er echt naar uit!

Groetjes en genieten is de boodschap!

Kimberley
www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...