Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd op 21.05.05

  30-5-2005 15:21:18
Hallo alle bruidjes in spé,

wij zijn intussen 9 dagen getrouwd en wanneer ik alles hier lees krijg ik ook weer een beetje de kriebels..
ik wilde jullie gewoon zeggen dat je ferm moet genieten (echt waar!).

Ik heb onze dag beleefd als een droom (die veel te vlug voorbij was). Ik vond het heel zielig om 's morgens mijn kleedje op de stoel te zien hangen wetende dat het voorbij was...

En voor iedereen die zenuwen heeft: probeer te relaxen. Ik was ook zo, heel erg zenuwachtig maar laat de dag op je afkomen en geniet ervan met volle teugen...

ik begin nu te genieten van onze witte-broods-weken !

Nog heel veel trouw-geluk !

Tot ziens !

K x

Katrien

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1115


bruid
26-8-2006
 Meld misbruik31-5-2005 17:24:09

Hey Katrien!

Van harte proficiat met jullie huwelijk!
Ik heb nog horen zeggen dat het voorbij vliegt, maar van zodra ze dan de foto's gezien hebben (en evt de video-opname) konden ze toch meer genieten van de herinnering aan hun trouwdag.

Geniet nu maar zalig van het getrouwde leven en van jullie wittebroodsweken en bedankt voor de tips!!

Groetjes,
Tinne



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik1-6-2005 17:07:59

Dag katrien

Alvast veel geluk gewenst. Ik hoop dat het huwelijk even goed mag verlopen als de trouw!

Kom af en toe nog eens piepen op het forum, we kunnen waarschijnlijk nog gouden tips krijgen van jou!

Groetjes

Vicky



Nancy
1-7-2005
 Meld misbruik14-6-2005 21:49:42

Alvast van harte proficiat. Wij zijn aan de beurt op 1 juli. Ik ben juist nog op zoek naar een cadeautje voor de getuigen. Het is toevallig een koppel. Kan je me hierbij helpen?

Nancy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...