Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie nog nostalgie... + 100 dagen getrouwd

  28-8-2008 17:39:22
Dag mede ex-bruidjes,

eventjes gewoon uit nostalgie een berichtje.

Zijn er nog die net als ik triest zijn omdat het afgelopen is (ik trouwde begin mei) en toch nog af en toe hier komen piepen??

Het neemt weliswaar wat af maar ik kom toch soms eens zien of ik nog raad kan geven...

Nu, de "zwangerwordensites" zijn ook plezant, é, als nieuw deel in ons leven :). Iemand goeie tip voor zo'n forum?

Groetjes en aan alle bruidjes die wél nog moeten trouwen: geniet ervan!!

x

Kim
2-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1206


leslie
1-1-2008
 Meld misbruik28-8-2008 17:49:01

hallo,

tja, onze trouw was 3 mei, dus ook al even geleden. af en toe kom ik nog eens piepen uit nostalgie. Ook al heb ik het heel graag georganiseerd, ik ben blij dat het voorbij is. het was hoe we het wilden, maar het is voorbij en het is goed zo!
geniet ervan!!!!!!!!!!



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik28-8-2008 17:51:54

onze trouw was vorig jaar september al :-) en nog steeds kom ik hier heel af en toe kijken... (als ik even niks te doen heb op het werk) Maar zit nu vaker op 9maand.com want ons kleintje is op komst !! :-)
misschien kom ik je ook tegen op 9maand.com dan?



Els

 Meld misbruik28-8-2008 19:30:05

Hoi!

Ik ben een nog toekomstig bruid, maar zit al vaak op de '9maand & zappy baby -forums'... Kwestie van niet stil te vallen he!!! ;-)

groetjes!



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik28-8-2008 20:32:31

Hey,wij zijn ook reedsgetrouwd,41 dagen,kijk nog steeds met heimwee terug op onze dag.

Ik hoop dat ik binnenkort kan gaan surfen naar de baby-forums,ben net gestopt met de pil,we willen broertje of zusje voor ons dochtertje van 3 jaar!

Grtz sarah



karolien
8-8-2008
 Meld misbruik28-8-2008 22:17:23

Wij zijn vandaag al 20 dagen getrouwd en ben al elke dag hier komen piepen op de site.Dit waarschijnlijk uit gewoonte en om een beetje in de sfeer te blijven en dat zalige gevoel terug te vinden.



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik28-8-2008 22:26:51

Heel af en toe kom ik hier ook nog eens langs, onze trouw was op 3 mei. Nu dus al 117 dagen op de teller! Inderdaad jammer dat het voorbij is, het is toch een prachtig moment in je leven. Aan de andere kant is het heel plezant om getrouwd te zijn, hihi.

Met de babysites kan ik niet helpen, wij hebben geen kindjesplannen...

Groetjes,

Tania



Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik28-8-2008 22:31:42

Wij doen het in omgekeerde volgorde. De tijd van 9 maand.com is bij ons al voorbij. Wij hebben 2 zoontjes van 2 en 4 jaar. Samen met hen kijken wij nu uit naar onze grote dag op 30 mei 2009. Wij wensen jullie allemaal lieve en schattige babytjes toe.

Groetjes Caroline



Kim
2-8-2008
 Meld misbruik29-8-2008 10:11:09

ja ja hier nog zo een bruidjes, reeds 27 dagen getrouwd en toch kom ik nog iedere dag op dit forum. Met heimwee kijk ik heel vaak naar onze trouwfoto's. Het was toch zo een prachtige dag. Het organiseren was stresserend maar ik heb er van genoten...
Nu op naar een ander forum... 9maand ofzo. Al zit ik nu meer op vastgoedsites te kijken...
Groetjes
Kim
http://erwinenkim.bruiloftsite.nl



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik29-8-2008 11:13:56

Hey,
wij zijn ook al 20 dagen getrouwd. Tot vorige week wist ik geen blijf met mezelf, ik had niks meer om handen. Vroeger was ik alle dagen bezig met de planning.
Ik kom hier ook nog elke dag kijken. Dat zal nog wel een tijdje zo zijn. Toch ben ik nu al goed gewend aan het huwelijksleven (alhoewel ik geen echte verandering ondervind). Voor kindjes is het voor ons nog veel te vroeg, wij gaan eerst nog wat genieten als jong getrouwd koppel!

xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
20 dagen getrouwd



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik29-8-2008 11:28:27

Hallo,

wij zijn vorig jaar in augustus getrouwd en we verwachten ons eerste babytje in januari. Ik kom hier ook nog regelmatig eens lang maar ben toch ook wat 'verhuisd' naar zappybaby. Naar je trouw toeleven is erg leuk en ook wel stresserend maar naar een baby toeleven is toch nog helemaal iets anders. Het is net nog iets belangrijker allemaal. Dus aan alle bruidjes-in-spé: er is na de trouwdag ook heel wat om naar uit te kijken en te organiseren.

Groetjes,
Isabel



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik29-8-2008 15:49:55

dag Kim

Met schaamrood op de wangen geef ik toe dat ik na .....426 dagen huwelijk ! nog altijd kom piepen op deze site...

ik hou gewoon zo van ' de trouwsfeer' ..
zou eigenlijk liefst in een bruidswinkel werken of zo :-)

Nog elke week kijk ik eens met heimwee naar mijn kleed, en mijn dagdagelijkse agenda zit nog vol foto's van de trouw :-)
Het was dan ook echt dé dag van mijn leven(tot nu toe :-)

af en toe ga ik ook al op Zappybaby kijken ja :-) want ook in die richting zijn er plannen :-)

groetjes !
Christel
getrouwd op 16 juni 2007
www.jimmyenchristel.bruiloftsite.nl



Kim
2-5-2008
 Meld misbruik29-8-2008 16:27:52

hihi, amai, zoveel reactie :)

ik moet zeggen dat ik die site 9maand.com gewoon echt niet snap, zo'n onoverzichtelijk forum!!

mijn tip: babyplaza.com!

veel succes allemaal, zowel met huizenzoektocht (mijn naamgenootje) als baby'tjes als trouwplannen!

groetjes
Kim



angelique
25-8-2007
 Meld misbruik30-8-2008 15:19:40

Hey Allemaal,

Ook ik beken schuld, ben inmiddels 371 dagen getrouwd. Ben regelmatig blijven kijken op deze site. Ik moet zeggen dat de babysite wel meer bezocht zijn!! Was meteen zwanger na ons huwelijk :)
Inmiddels heb ik al een dochter van bijna 4 maanden, zij is het grootste cadeau wat ik heb gekregen. Maar ik kijk nog altijd met veel plezier terug op die mooie dag 25/8/2007. Een dag die veel te snel voorbij was ik zou het zo nog eens willen beleven.

Iedereen veel geluk met de toekomstplannen.

Angelique



s
1-6-2007
 Meld misbruik4-9-2008 22:29:15

Ik ben ook al érg lang getrouwd, maar kan het niet laten om hier te komen kijken.
Ik denk zelfs dat ik mij hier geregistreerd heb na mijn huwelijk! :-D



s
1-6-2007
 Meld misbruik4-9-2008 22:29:17

Ik ben ook al érg lang getrouwd, maar kan het niet laten om hier te komen kijken.
Ik denk zelfs dat ik mij hier geregistreerd heb na mijn huwelijk! :-D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...