Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

THEMA TAFELS

  30-5-2005 13:34:03
Hallo allemaal
Wij hebben nog 12 dagen te gaan, en ben nog aan het nadenken hoe we de afroeping van de gasten gaan doen. Dacht aan de tafels elk een andere kleur te geven en dit ook op een bord bevestigen met de namen van de gasten erop. Zo weten ze waar ze moeten zitten. Is er iemand met nog andere iedeetjes??
groetjes
katrien

katrien
11-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1275


Sabine
1-7-2007
 Meld misbruik30-5-2005 13:59:40

hallo,

uit mijn ervaringen als gast op een huwelijksfeest:

-bij het ene huwelijksfeest hadden alle tafels de naam van een bloem. Aan de inkom van de feestzaal hing er aan een bord een affiche met daarop de namen van de bloemen met daarrond foto's (was wel even verwonderd om daar een foto van mezelf te zien)van de gasten die aan die tafel moeten plaats nemen. Ik vond het wel een goed idee om dit aan de ingang aan te geven want op sommige feesten zijn er zoveel genodigden waardoor je soms heel lang kan zoeken naar je plaats
-op een ander trouwfeest werden de plaatsen ook aangegeven op een bord aan de ingang (maar niet met foto's), maar daar hadden alle tafels de naam van een muziekgenre. Wij zaten bv aan de tafel van de Ballades, aan de achterkant van mijn naamkaartje stond ook de titel en zanger van een ballade.
-op het Marrokaanse trouwfeest hadden alle tafels de naam van een Noord - Afrikaanse stad, en mocht je gewoon kiezen waar je aan tafel zat.

Ik denk dat ieder koppel wel iets heeft om als thema te kiezen. Het maakt je trouwfeest erg persoonlijk.

groetjes,
sabine



Kathleen
15-5-2004
 Meld misbruik30-5-2005 14:09:32

Hello

ben ondertussen reeds 380 dagen getrouwd (leuk hé) en in verwachting van ons eerste kindje...

Wij hebben de mensen laten kiezen waar ze zaten zonder thema.

Maar bij een vriendin was het volgens thema's: nl films. Zo speelde ze de intro van die film af en wisten diegenen die dat plaatje hadden gekregen aan welke tafel ze dienden plaats te nemen. Best leuk en origineel en 't was ook typisch iets voor hen. Dus neem iets typisch dat is leuk voor de gasten...

Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen en vooral geniet op de dag zelf, die is nl zo snel voorbij.
Kathleen.



katrien
11-6-2005
 Meld misbruik30-5-2005 14:17:10

Proficiat (met het in verwachting zijn) geniet van je zwangerschap het is snel voorbij! maar als ze klein zijn geniet er nog meer van, ze worden zo snel groot. heb zelf een zoontje van 21 maand.
alvast bedankt voor de iedeetjes

katrien



nathalie
10-12-2005
 Meld misbruik30-5-2005 15:03:23

Hoi
Mijn vriendin had afgelopen weekend haar dag en had voor ons de gasten alle tafels ingedeeld met als thema dingen uit mexico omdat hun huwelijksreis daar naar toe gaat
Groetjes nathalie



Peggy

 Meld misbruik30-5-2005 20:29:48

ik denk er ook al over na en ben bezig met een landkaart uit te werken met daarop de tafelschikking.Nog wat bijwerken maar ik heb nog wat tijd.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...