Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ mieke die op huwelijksreis ging naar Mauritius

  27-8-2008 12:56:51
Hoi Mieke en andere

Welke hotel hadden jullie in Mauritius. Met welke touroperator zijn jullie gegaan. Welke luchtvaartmaatschappij hadden jullie, was het een aangename vlucht?
Kortom hoe was jullie honeymoonvakantie. Wij gaan zelf naar hotel Legends, met Best Tours en vliegen met Air Mauritius vanuit Charle De Gaulle.
Groetjes
Kim

Kim
28-3-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1067


Inge
14-6-2008
 Meld misbruik27-8-2008 15:38:40

Kim,

Wij zijn ook op huwelijksreis geweest naar Legends (ook vanuit Charles de Gaulle) maar met JetAir Afrika. Het is een heel goed hotel met veel aandacht voor detail (ook elke avond live optredens en bvb ook een cocktailavond, Feng Shui dag etc). Ook het eten is héél lekker(vooral dan in het restaurant waar ik nu niet kan opkomen dat wat verder ligt, op een punt van de baai) en ook lekkere pizza's en mjam hamburgers !! (hoofdkok is een Fransman). Je zal niks om over te klagen hebben denk ik. Hoop alleen dat jullie all-in hebben want anders is het wel duur!

Groetjes,
Inge
14/06/2008



Mieke
21-7-2007
 Meld misbruik28-8-2008 10:49:10

Dag Kim,
wij hadden net dezelfde boeking : hotel Legends via Best Tours. Onze vlucht om te gaan ging over Londen omdat die van Parijs al volzet was. Vlucht met Air Mauritius : alles was heel goed in orde (zowel de maaltijden, de service, ..). Elke stoel heeft een eigen TV-scherm, en een ruime keuze aan films, TV-series, spelletjes. Maar dat is ook wel nodig voor zo'n lange vlucht.
Het hotel was echt fantastisch ! Het is echt zoals op de foto's op de website. Elke kamer heeft een balkon met zicht op zee.
Iedereen is er supervriendelijk. Het eten is ook heel goed verzorgd.
Wij hebben een aantal uitstappen gemaakt via het hotel (wij hadden een speciaal all-incl. pakket geboekt in het hotel), maar zijn ook een dag op uitstap geweest met de gids van Best Tours. Wij hebben de uitstap van het noorden gedaan (de hoofdstad Port Louis, en de botanische tuinen).
Onze huwelijksreis is echt fantastisch goed meegevallen.
ALs je nog vragen hebt, mag je me altijd mailen : mieke_neven@hotmail.com



natacha
18-10-2008
 Meld misbruik28-8-2008 13:53:32

hoeveel betalen jullie ongeveer?



natacha
18-10-2008
 Meld misbruik28-8-2008 13:53:33

hoeveel betalen jullie ongeveer?



natacha
18-10-2008
 Meld misbruik28-8-2008 13:53:36

hoeveel betalen jullie ongeveer?



Mieke
21-7-2007
 Meld misbruik28-8-2008 14:23:28

Aan Natacha :
wij hebben ongeveer 5.000 Euro betaald voor ons volledig pakket (vlucht, vervoer nr hotel, verblijf in hotel met speciaal all-incl pakket inclusief uitstappen). Het is duur, maar het was wel een fantastische vakantie.



Kim
28-3-2009
 Meld misbruik28-8-2008 14:55:57

Hoi Mieke

Bedankt voor al je nuttige info! wij wilden Heatrow vermijden, dus hadden we geluk dat Charlle De Gaulle nog ging.
Hopelijk hebben we net zo een fantastische vakantie als jullie!
Groetjes
Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums