Nu Online
Momenteel zijn er 24 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Probleempje ivm fotograaf

  26-8-2008 8:43:41
Hey iedereen, 3 dagen voor we gaan trouwen krijgen we bericht dat onze fotograaf misschien niet zal kunnen komen (hersenbloeding van een naast familielid). uiteraard kunnen we onder die omstandigheden van hem niet verwachten dat hij komt maar het is afwachten tot vrijdag hoe het gaat. Het is een collega van mijn vriend, dus vervanging hebben we niet voorzien. Wat zouden we doen? Afwachten tot vrijdag en hopen op het beste? Of een aantal fotografen opbellen?

Groetjes,
Kris
29/08/08

Kris

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1116


Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik26-8-2008 8:47:09

Alleen al voor jouw gemoed zou ik toch contact nemen met een aantal fotografen...



Sarah
26-4-2008
 Meld misbruik26-8-2008 8:48:15

Ik zou toch wat beginnen rondbellen. Er is denk ik niets zo vervelend dan geen foto's te hebben van je huwelijk. Ik denk dat jullie huidige fotograaf ook wel zal begrijpen dat jullie dit doen. In ieder geval zou ik hem ook laten weten dat je zowiezo op zoek gaat naar iemand anders. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen...



Kris

 Meld misbruik26-8-2008 8:53:36

We trouwen in Moerbeke, dus als er iemand een fotograaf kent uit de streek Moerbeke-Lokeren-Lochristi-Gent-Antwerpen, laat maar horen!
Bedankt alvast!



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik26-8-2008 11:03:51

Probeer Filp Mestdagh misschien eens (www.filipm.be ; 0495/21 00 52). Hij is van Tielt, maar komt zonder problemen naar Gent en omstreken. Misschien is hij nog wel vrij?

Groetjes,
Lieve



Veerle
29-8-2008
 Meld misbruik26-8-2008 15:28:02

Hallo,

Wij trouwen ook vrijdag. Als ik jou was, zou ik zeker iemand anders contacteren. Het is voor jullie ook een eenmalige gebeurtenis hé. Probeer anders ook eens de Gouden Gids, daar vind je zeker ook wel iets.

Veel succes en geniet van je dag! Ze geven toch droog en wat zonnig weer op.

Veerle



s
1-6-2007
 Meld misbruik26-8-2008 15:55:04

Ik zou toch voor de zekerheid een aantal fotografen op bellen en de situatie van huidige fotograaf uitleggen.



Patricia

 Meld misbruik26-8-2008 21:03:43

Beste Kris,

indien u geen fotograaf meer ter beschikking zou hebben voor uw huwelijksdag, mag u me steeds contacteren. Ik ben nog vrij op 29 augustus. Indien u meer info wenst, kan u me steeds bereiken via mail : info@patriciaderycke.be. Op www.patriciaderycke.be kan u een deel van mijn werk zien (onderdeeltje "wedding").

Met vriendelijke groeten,

Patricia



Kris

 Meld misbruik27-8-2008 10:23:59

Hey iedereen, bedankt voor jullie reacties! Ondertussen is het opgelost: ik had al iemand gevonden als back-up, maar onze fotograag heeft laten weten dat hij toch komt. Super dat hij dat onder die omstandigheden wil doen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...