Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

EHBO-tasje

  25-8-2008 15:07:24
Dag bruidjes,

Vaak wordt er aangeraden om op de dag van de trouw een tasje te voorzien voor de bruid met pijnstillers, compeed, haarspelden, veiligheidsspelden, naaisetje,... Maar wie houdt dit dan bij vraag ik mij af? Of probeer je dit in de handtas van iemand van de suite te proppen (iemand die dus WEL een handtas heeft)? En nog een ander vraagje: moet je je identiteitskaart bijhebben voor je burgerlijk huwelijk? Kwestie dat ik daar niet voor piet snot sta;)
Alvast bedankt!
PS Ze voorspellen mooi weer voor vrijdag!

greet
1-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1124


Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik25-8-2008 15:13:41

Hey,

Wij hadden dit in de auto gelegd.

Groetjes



Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik25-8-2008 16:08:41

geen pas bij = geen burgerlijk huwelijk, dus zeker niet vergeten!



Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik25-8-2008 16:22:31

Je identiteitskaart moet je toch ten allen tijde bijhebben als volwassene... en je SIS-kaart zou ik er ook bijsteken. Niet dat ik pessimistisch ben, maar je weet maar nooit.

Wij laten ons EHBO-setje gewoon in de auto en achteraf in onze suite. (Wij trouwen in een hotel dus dat is gemakkelijk).

PS ik heb eens een tip gekregen om ook een stukje witte krijt in dit setje te steken voor als je een serieuze vlek van schmink of eten of wijn ofzo zou oplopen. Dan kan je toch een beetje retoucheren als je een wit kleed hebt. Wit ziet ten slotte ook zo snel vuil.

Groetjes,

Jenny



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik25-8-2008 16:40:49

Hoi Greet,

Ik had een klein bruidstasje dat ik samen met andere "first-aid"spulletjes in een grote zak had gestoken. Mijn mama's make-up en mijn ventje zijn gel zaten daar ook in. Wij hebben die zak in de koffer van de bruidswagen gelegd, en wanneer die vertrokken stond alles in het kleine bruidssalonnetje in de feestzaal. Ik was blij dat we een veiligheidsspeld bijhadden, want op het einde van de avond was mijn strik op mijn rug een knoopje kwijt.

Over die identiteitskaart:
Wij hadden ze voor de zekerheid bij, maar hebben ze niet nodig gehad... Ik zou ze toch maar meenemen hoor, je weet maar nooit!

xxx
Veel succes voor vrijdag!
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
al 16 dagen getrouwd



Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik25-8-2008 17:59:53

WIj zijn 16 aug ook voor de wet gehuwd, ik had men pas bij maar was helemaal niet nodig!Wel op letten dat de getuigen die van hen bij hebben want deze worden wel gecheckt!!!!De gegevens van het bruidspaar worden gecheckt en in orde gemaakt bij de ondertrouw.
Op 6 sept huwen we voor de kerk en is ons feest.Dan prop ik mijn setje in de handtas van men ceremoniemeester lekker handig aangezien zij een vrouw is.Moest dit er niet allemaal in gaan, dan steek ik de rest bij mijn mama of desnoods in de wagen van men ouders of ceremoniemeester.
Wat er zeker in gaat : doekjes tegen het blinken(kruidvat!),mssn nog wel poeder tegen het blinken, veiligheidsspelden, zakdoekjes,camouflagestift,compeed,lippenstift, extra panties, een klein spiegeltje, een staaltje reuk
veel plezier!!!



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik25-8-2008 21:15:56

Vergeet vooral geen reserve schoenen!!!
Kan altijd vanpas komen!

Grtz en veel succes
Sarah (reeds 38 dagen gehuwd)



Sarah
26-4-2008
 Meld misbruik26-8-2008 7:55:35

eén woord: ceremoniemeester.
Vooraf gewoon zelf even bedenken (evt met hem lijstje overlopen) wat je nodig zou kunnen hebben die dag en klaarleggen. Hij zorgde ervoor dat alles er was op het juiste moment.
Op moment dat hij wegging heeft hij ons verwittigd en alles op een veilige vooraf afgesproken plek gelegd (was in een gesloten kast in de feestzaal bij ons)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...