Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eindelijk toch nog een kleed!!

  25-8-2008 11:58:13
Beste allemaal,

een paar weken geleden heb ik hier mijn verhaal gedaan over de ontwerpster van mijn trouwkleed die zich failliet heeft laten verklaren en mij voor de rest liet stikken.

Na minstens 50 telefoons die zij nooit opnam, kreeg ik uiteindelijk het bericht dat de stof (andere dan ik had besteld) was toegekomen en dat ik 3 september voor mijn eerste pas mocht gaan.

Daar ik haar niet meer vertrouw en 18 oktober trouw, heb ik toch besloten om bij Maxime's Couture in Aarschot te gaan, omdat ik het risico niet wou lopen.

Echt ongelofelijk vriendelijke mensen.

Het kleedje dat ik zag is van de collectie 2009 Pronovias, maar als het besteld werd zou het pas 15 oktober in de winkel zijn.
De winkel wou het risico niet nemen, en gaat nu speciaal het pasmodel (dat net in de winkel was binnengekomen) helemaal op mijn maat maken, zonder meerkost.

Ik ben echt supergelukkig en ben er nu zeker van dat alles toch nog in orde zal komen....

Bij deze wil ik jullie ook bedanken voor de fijne reacties die ik heb gekregen op mijn verhaal!

An-Benedikte
18-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1126


Nele
6-6-2009
 Meld misbruik25-8-2008 12:03:04

Maxims Couture is inderdaad een aanrader.
Ik heb er ook mijn kleedje gekocht en ik had ook niets anders dan lof!
Ik ben ook blij voor u dat alles in orde is gekomen. Ik ben er zeker van dat je zal stralen op de grote dag!
Geniet ervan!



Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik25-8-2008 13:33:29

Die nieuwe collectie van Pronovias ziet er inderdaad fantastisch uit.
Welk kleed heb je?
Groetjes,
DAphne



An-Benedikte
18-10-2008
 Meld misbruik25-8-2008 14:33:31

Ik heb Helecho.

Het staat nog niet op de site van pronovias heb ik gezien.



Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik25-8-2008 15:47:44

Als je het googelt, is het terug te vinden op een Engelse site.
Als het inderdaad dat kleed is: prachtig!
Groetjes,
Daphne



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik25-8-2008 21:58:44

hey,
ja ik herinner mij je bericht nog! vreselijk seg ! ma ben blij voor jou dat alles in orde gekomen is. super ook van die mensen dat ze alles nog konden regelen voor jou.
nog veel succes xxx



Kim
2-5-2008
 Meld misbruik26-8-2008 10:21:26

oef! da's idd een meevaller :).
Mijn kleedje kwam van Maxim's couture in Mechelen en daar was ik super tevreden over!
succes
groetjes
Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...