Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het weer op 06/09/08 :-(

  25-8-2008 9:25:47
Aan alle trouwertjes die op 06/09/08 in het huwelijksbootje stappen:
Weten jullie al iets meer over het weer????
Ik hoorde deze ochtend dat het deze week mooi wordt maar nadien komt er koude lucht onze richting uit die gepaard gaat met regen. Ik was er een beetje down van.
Als je van je trouwdag droomt, dan zie je dat toch altijd met goed weer...

Katleen

Katleen
6-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1233


sandra
22-9-2007
 Meld misbruik25-8-2008 9:29:34

Sorry als ik misschien wat grof overkom.... maar ze kunnen nog nauwelijks het weer van morgen voorspellen hier in België, dus ik vrees dat het afwachten wordt tot een paar dagen voor de 6e, of zelfs tot de 6e zelf!
Maar kop op, het weer bepaalt de pracht van je trouwdag niet hoor!



evy
1-3-2009
 Meld misbruik25-8-2008 9:39:59

Net zoals Sandra zegt...maak je er nu nog niet druk over. Wij trouwden 1 augustus en zelfs de dag voordien voorspelden ze nog slecht weer en 75% kans op regen. Ik weet niet of je je 1 augustus nog herinnert?? Stralende zon van 's morgens tot 's avonds! Die weermannen hier weten er niets van :p
Geniet nog van de laatste voorbereidingen!

Groetjes Evy
24 dagen getrouwd



Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik25-8-2008 11:48:45

Hoi Hoi,
Hier nog een bruidje voor de 6e...
Ik heb mij er een dikke 3 maanden geleden bij neergelegd dat we het weer niet kunnen bestellen en dat we t zullen moeten nemen zoals t komt. Op 1 mei hadden wij hier een verjaardagsbbq, het weer was ni wauw, maar ondanks dat was er een superambiance en was t echt leuk! Dus kop op meid, zoals hieronder gezegd we zullen moeten wachten tot de 6e...
Ik duim mee voor goed weer, kga nog een kaarske branden, misschien dat er iemand nog eieren naar de Clarissen kan brengen en dan zien we wel!

Jitse
Nimmer zolang... JIPIE



Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik25-8-2008 13:18:42

Mijn schoonmoeder brengt nu woensdag eieren naar de Clarissen voor mooi weer op 6 september! Dus dat is dan ook al weer in orde :)

Marjan



Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik25-8-2008 13:22:43

Inderdaad voor zover we het kunnen voorspellen zo ver..
Ik ben ook een bruidje voor de zesde.
En buienradar.nl geeft toch ook tem de 5e zon(6/09 stond er nog ni op :-) )
We kunnen het enkel hopen maar ik ga er ni te veel energie in steken, dan herbekijk ik liever men draaiboek dat heb ik zelf in handen he :-)
Wij voorzien wel de nodige maatregelen; we hebben een locatie igv goe weer en een locatie igv slecht weer.
We hebben ook twee witte paraplukes voorzien.
groetjes!



Yasmina
6-9-2008
 Meld misbruik25-8-2008 14:23:27

Wij trouwen ook op 6 september 2008 en ik heb er een goed gevoel bij! Op de website van BDB: http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/ kan je altijd het weer volgen per week, deze is wel een betrouwbare site, ze passen die dan ook dagelijks aan! Deze hou ik nauw in het oog!



Marleen

 Meld misbruik25-8-2008 15:27:49

Hoi bruidjes voor 6/09. Ik vind dat www.accuweather.com nog redelijk betrouwbare info geeft, tot 15 dagen. Je moet daar kijken naar world weather.
Veel succes in ieder geval.

Marleen



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik25-8-2008 18:37:01

http://www.zoover.nl/belgie/antwerpen/antwerpen/weer

niet echt betrouwbaar want gaat tot 2 weken ver maar je weet maar nooit he



Sophie
6-9-2008
 Meld misbruik26-8-2008 13:35:14

Hier nog een bruidje voor 6/9, momenteel voorspellen ze toch redelijk goed weer voor die dag? Nu ja, in elk geval het ging deze week ook stralend zomerweer zijn en het ziet er momenteel toch niet zo zonnig uit ;-). Die weermannen/vrouwen zitten er de laatste tijd toch echt wel serieus naast hoor. Het wordt wachten tot de dag zelf. Ondertussen breng ik een grote mand eieren naar de Arme Klaren en duimen we allemaal voor een zonnige en droge dag!

Groetjes
Sophie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...