Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Krijgen de bruidskindjes ook iets?

  26-5-2005 15:06:37
Hey iedereen, je huwelijksdag is natuurlijk de ideale dag om een aantal mensen eens extra te bedanken; ouders, schoonouders, getuigen, partner, ....
Nu zouden wij ook graag nog een leuk cadeautje aan ons bruidsmeisje geven. Alleen weten we niet zo goed wat we kunnen geven en wat het meest geschikte moment is om het te geven.
Geven jullie iets aan de bruidskindjes en zo ja, wat en wanneer?

Groetjes
Kathleen

kathleen
9-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1108


Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik26-5-2005 16:30:53

Hallo,

Wij hebben 4 bruidskindjes en die hebben allemaal dezelfde beer ipv bloemen of zo. Deze beer mogen ze natuurlijk houden, ik heb er wel voor gezorgd dat het er eentje is van goede kwaliteit.

Groetjes Isabel
nog 9dagen



Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik26-5-2005 18:19:22

Hoi, wij hebben 2 bruidskindjes, een meisje en een jongen. Het meisje krijgt na het huwelijk de beer waar onze ringen hebben in gestoken, zo'n speciale me to you beer. en de jongen krijgt een waardebon.

groetjes
Mieke

nog 29 daagjes



An
24-9-2005
 Meld misbruik27-5-2005 8:37:50

Wij hebben ook 4 bruidskindjes. Zij krijgen natuurlijk de kleren en schoenen die ze die dag moeten dragen, de beer of iets dergelijks die ze die dag krijgen (we zijn nog aan het uitzien wat het juist wordt), ik heb voor hen ook een snoepje aan de kerk voorzien natuurlijk. Als al de kindjes iets krijgen, zij ook. Deze zomer gaan we nog 1 of 2 keer met "onze kindjes" op stap. Dan leren zij elkaar ook echt goed kennen en zijn we wat vertrouwd met zijn 6sen. Naar de dierentuin ofzo. Nadien krijgen zij ook nog een speciale bedanking, als we de bedankingskaartjes versturen.



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik27-5-2005 12:20:54

Hey,

bij ons loopt het net hetzelfde als bij Ann. Ook wij zorgen voor de kleedjes die dag en onze 2 bruidskindjes (een jongen en een meisje)mogen de Diddl en Diddlina die ze die dag krijgen (2 in speciale "feest outfit") houden. Wij voorzien ook voor hen een snoepje aan de kerk. Zij zijn tenslotte ook kindjes die daar aanwezig zijn hé.

Onze kindjes kennen elkaar ook niet echt en daarom hebben we nog een aantal uitstapjes samen gepland (speeltuin, zee) zodat ze elkaar veel beter leren kennen.

Ik ben ook van plan om ze nadien nog iets te geven, alleen zijn we daar nog niet echt uit. Alle ideeën zijn welkom.

groetjes
kathleen
3.12.05



leen
4-6-2005
 Meld misbruik28-5-2005 10:45:06

Hallo!

Wij bedanken onze bruidskindjesmet voor de2 meisjes een mooie knuffel en de jongetjes met een doosje lego! Uiteindelijk is hetvoor diekinderen ook een stresserendedag, een van de jongetjes heeft zich zelfs een kalendergemaakt en scheurt er elke dagtot aan de trouw een blaadje af! Schattig toch?

nog 7 dagen te gaan
Bjorn en Leen
xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...