Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis naar barcelona

  24-8-2008 17:50:36
Hey,

Wij hebben nu toch besloten om een citytrip te doen als huwelijksreis. We trouwen in september en zouden in november naar barcelona willen gaan. Weten jullie of je voor citytrips ook huwelijkreis voordelen krijgt. Zoja waar?
Tips, meer dan welkom.

Tineke
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1378


Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik24-8-2008 21:20:45

Hey Tineke,

Veel voordelen krijg je als honeymooner niet op een citytrip, soms wel bij de betere hotels uit brochures zoals Odysseus en exclusive destinations. Dit zijn dan natuurlijk ook wel de betere en duurdere hotels. Je kan het altijd wel laten vermelden en vaak ligt er dan wel een verrassing op je kamer bij aankomst. Maar kortingen ofzo krijg je daar eigenlijk niet.

Succes!

Groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



Barbara
7-11-2008
 Meld misbruik25-8-2008 9:46:35

Hoi Tineke,

Ook wij hebben ervoor gekozen om omwille van oplopende bouw- en huwelijkskosten onze huwelijksreis te beperken tot een citytrip. Wij zullen naar Lissabon gaan en dit via een actie uit de Flair!!! Enkele weken geleden zat hier een pocket bij waarmee je voordelig een citytrip kon boeken naar Lissabon, Wenen, Praag of Rome. Wij betalen voor 2 personen en 3 nachten 620 euro. Hier in zit een kleine toeslag die we moesten betalen omdat de zitplaatsen in de goedkoopste klasse al verkocht waren... Als je eens op de website kijkt (www.flair.be ) vind je dit ongetwijfeld terug. Volgens mij is het mogelijk om dat nummer na te bestellen als je geïnteresserd moest zijn. Nog veel succes!

Groetjes,

Barbara


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums