Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Opletten met DJ team Happy Music

  24-8-2008 12:58:00
Beste,

Blijkbaar werd mijn verhaal verwijderd van dit forum, wat ik niet echt kn begrijpen. Ik heb gisteren een mail van de verantwoordelijke gekregen om het allemaal eens grondig te bekijken. Zonder antwoord is mijn verhaal nu weg. Daarom doe ik hieronder terug mijn verhaal.

Bericht van de redactie:
Wij hadden aan Katrien gevraagd om haar mening te staven en zij stuurde ons de e-mails door waaruit het hele verhaal kon gereconstrueerd worden. Het bericht werd voorlopig verwijderd totdat wij de zaak grondig konden bekijken en omdat deze zware beschuldigingen bevatte.

De redactie heeft geen probleem met het uiten van meningen en het vertellen van zaken die misgelopen zijn, maar men moet opletten met beschuldigingen. Uit de mails die Katrien aanvankelijk naar Dierk gestuurd had bleek ook dat zij ergens teleurgesteld waren over bepaalde zaken, maar niet dat ze mistevreden waren. Uit de hele conversatie kunnen wij opmaken dat ook Dierk het jammer vindt dat er iets is misgelopen, maar naar onze mening heeft hij op een correcte manier gepoogd om de zaken recht te zetten.

WijTrouwen.com heeft geen connecties met gelijk welke handelaar ook. Wij willen er enkel voor zorgen dat er in het forum op een gepaste manier geconverseerd wordt en willen er bij deze op wijzen dat men voorzichtig moet zijn met harde beschuldigingen. In het verleden zijn reeds mensen veroordeeld geweest tot het betalen van schadeclaims voor zaken die zij op dit forum geuit hebben.

Moraal van het verhaal: Gebruik uw gezond verstand, geef uw mening en beschrijf wat er gebeurd is zonder beschuldigingen uit te spreken. Probeer onderling tot een overeenkomst te komen of gebruik de middelen die ons rechtssysteem biedt om geschillen uit te klaren ipv beschuldigingen te publiceren in het openbaar.

Dit forum moet een plaats blijven waar op een beschaafde manier kan gepraat worden en dient niet om misbruikt te worden als reclameplatform of schandpaal.

katrien

Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1030


romina
27-6-2009
 Meld misbruik24-8-2008 13:11:51

Hoi Katrien,

bedankt voor de info. wij hebben een paar maanden geleden gekozen voor discobar focus. Het is altijd ene gok, maar w ehadden bij het eerste geprek een heel goede klik met DJ Ben.
Jammer dat jullie dj zo onproffesioneel te werk is gegaan en dan nog op zo'n manier achteraf alles in de doofpot zou stoppen. Moest dit bij mij gebeuren, ik zou ook mijn verhaal doen, zeker en vast. Echt schandalig.




Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik24-8-2008 14:32:42

Dag Katrien,

Het is spijtig te horen dat jullie feest niet geworden is wat er van verwacht werd. Moet idd frustrerend zijn en geen enkel bedrag in geld die zoiets goed kan maken.

Een tijdje terug had ik op dit forum ook een discussie met een dj en uiteindelijk werd toen eveneens alles gecensureerd. En ergens was dit ook begrijpelijk omdat de 'informatie' incl uit de context gerukte details uiteindelijk niet meer relevant zijn voor andere koppels.

Ik ben volledig akkoord dat malafide mensen aan de kaak mogen gesteld worden op deze website. De dj waar ik het over had bvb was er niet vies van mij persoonlijk aan te vallen ipv van inhoudelijk te argumenteren en ging zover dat hij zelfs onder een andere naam inlogde om reclame voor zichzelf te maken. Dat is pas bedrog en onprofessioneel gedrag waarvoor andere koppels verwittigd mogen worden.

Anderzijds merk ik op dat Happy Music wat men noemt een commerciële geste doet van € 125. Is dit omkoperij? Dat laat ik aan de lezers over. Feit is dat berichten die hier gepost worden een wel heel korte houdbaarheidsdatum hebben (over 2 dagen leest niemand nog je bericht) en het wereldkundig maken van details is uiteindelijk heel relatief tegenover de commerciële tegemoetkoming die jullie konden krijgen. Ik zou eieren voor m'n geld gekozen hebben en die € 125 aanvaard hebben. Logisch dat ze bij Happy Music dan ook verwachten dat je het daarbij laat toch?

En voor de bruidjes die zich zorgen maken: wij hadden Studio Happy Music met jawel, Dierk aan de draaitafel en waren bijzonder tevreden. Getuige hiervan de foto's op http://picasaweb.google.com/dirk.vanhaecke/Avondfeest . En nee, wij zijn niet omgekocht om dit hier te plaatsen. Daarvoor zijn er toch wel iets te opvallend veel goeie getuigenissen op deze en andere sites.

Groetjes,

Dirk



evy
1-3-2009
 Meld misbruik24-8-2008 14:44:50

Bij ons kwam Dierk niet eens op de afspraak opdagen. Totaal onprofessioneel en voor ons toen ook direct afgedaan. Gelukkig hadden wij nog geen voorschot betaald of zo.
Blij dat je alle andere toekomstige trouwers wilt waarschuwen voor hem!

Groetjes evy



Liesbet
31-12-2009
 Meld misbruik24-8-2008 14:52:18

Blijkbaar is je verhaal weer van de site gehaald. Vind ik eigenlijk wel straf. Heeft DJ Happy Music misschien connecties met de verantwoordelijken van deze website?



Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik24-8-2008 18:19:25

@ Dirk
Ik heb jullie foto's bekeken en het zag er inderdaad een knalfeest uit!

Ik ben blij dat je een positieve reactie post op dit bericht. Dierk draait volgende week op ons feest en iemand inhuren is altijd een gok. Maar nu ben ik weer gerustgesteld. Bedankt daarvoor.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik25-8-2008 8:47:58

Hey,

Bij het lezen van Katrien haar verhaal kreeg ik niet het gevoel dat ze met modder aan het gooien was. Met alle respect voor de beweegredenen van de moderators hier op het forum, maar als mistevreden klanten hier hun verhaal niet mogen doen, wordt het wel erg éénzijdig hier, niet?

Ik dacht dat de bedoeling van een kanaal als dit forum net was dat aanstaande bruidjes en bruidegoms positieve en negatieve kanten van het verhaal kunnen afwegen en met hun eigen gezonde verstand hieruit een conclusie kunnen trekken.

Groetjes,
Lieve



Liesbet
31-12-2009
 Meld misbruik25-8-2008 10:41:14

Ik ben het volledig eens met Lieve. Ik (en ik denk het merendeel van de lezers van dit forum) zou mijn keuze van DJ (of andere diensten) ook niet louter laten afhangen van één of andere negatieve kritiek die ik hier oppik, maar ik zou inderdaad de pro's en de contra's afwegen en extra alert zijn voor de punten die hier als kritiek worden aangehaald. Het is precies om deze reden dat ik deze website zo vaak bezoek! Het relaas van Katrien leek mij heel oprecht en werd naar mijn aanvoelen helemaal niet op dit forum gezet om extra na te trappen, wel uit verontwaardiging, die ik eerlijk gezegd wel begrijp. Ik begrijp ook dat de moderators van dit forum moeten optreden tegen ongeoorloofde berichten, maar dit bericht mocht naar mijn aanvoelen wél blijven staan. Met alle respect, maar ik heb hier al veel ergere berichten opgepikt, waarbij het duidelijk is dat een bericht (met stevige kritiek) gewoon door een concurrent op het forum wordt geplaatst. Of berichten waarin op een schaamteloze manier reclame voor een eigen zaak wordt gemaakt, zogezegd uit naam van een "tevreden bruidje". Het bericht van Katrien was van een hele andere orde!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik door heel dit voorval deze website toch met ietwat andere ogen bekijk. Jammer!



kris

 Meld misbruik25-8-2008 10:54:46

mijn voorspelling is uitgekomen: je bericht is verwijderd...
Is niet de 1ste keer hoor.

BEMERKING BIJ:
""Dit forum moet een plaats blijven waar op een beschaafde manier kan gepraat worden en dient niet om misbruikt te worden als reclameplatform of schandpaal.""

Dit begrijp ik....alleen vraag ik me af waarom ze dan niet zo doortastend optreden bij de telkens wederkerige 'reclame-maken' van sommige dj's???? ra-ra-ra :-)



LeBart

 Meld misbruik25-8-2008 14:02:51

"misbruikt als reclameplatform" even naast de textbox bovenaan plaatsen "mogen enkel betalende leden gebruik maken van het forum om hun producten en diensten te promoten en dan nog enkel als antwoord op een vraag"

zou dit niet de reden zijn dat sommige topics verdwijnen en andere niet ... trouwfeesten zijn big bussiness en dat op alle levels.



Anne

 Meld misbruik25-8-2008 16:14:38

Ik vind het wel jammer dat dit verhaal eraf gehaald is want wij zijn op zoek naar een dj en ik zou graag willen weten waar ik op moet letten, maar ja als Katrien hier al 2x haar verhaal heeft gedaan en dit er elke keer vanaf wordt gegooit, dan denk ik dat het lastig wordt om dit ooit nog te weten te komen...
Ik bezie dit forum nu idd ook anders. Echt spijtig



Veronik
27-9-2009
 Meld misbruik31-8-2008 21:07:48

Hoi Katrien,

vind het jammer dat je verhaal er is afgehaald.
Wij zijn hier samen om keuzes te maken en ideeen op te doen. Dit kan alleen als de waarheid geschreven wordt.
Er wordt hier zoveel valse reclame gemaakt,... dat mag dan wel.
Ik heb wel degelijk interesse in uw verhaal... daar ik een afspraak heb met studio happy music en partysound voor ons huwelijksfeest te bespreken. Ik heb er dus denk ik alle baat bij om te weten wat er scheelt met studio happy music.
Indien u wil katrien, zou ik het op prijs stellen om u verhaal door te sturen naar mijn e-mail adres. ri-kie@hotmail.com
Alvast bedankt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...