Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotoreportage

  24-8-2008 11:55:15
hallo allemaal,

een kameraad van ons zal onze foto's maken, we hebben hem carte blanche gegeven. zijn er mensen die leuke poses, assecoires hadden bij hun huwelijksreportage? wij zoeken leuke ideetjes voor onze foto's ... alle ideetjes zijn welkom!


groetjes, An

An

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 909


Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik24-8-2008 16:40:09

Een dekentje en 2 glazen en champagne (of schuimwijn natuurlijk), verlenen zich goed om mooie foto's te maken.
Als je ook eens kijkt naar een mooie plaats om de foto's te maken, dan heb je gegarandeerd mooie foto's.
de auto kan ook altijd gebruikt worden.

En laat hem ook op andere plaatsen dan je eigenlijke fotolocaties foto's maken, wie weet welke mooie en spontane dingen daar nog uitkomen.

Vergeet zeker je bruidsboeket niet bij de foto's, en eventueel een sjaaltje of zo, iets met kleur dat afsteekt tegen je kleed.

En probeer ontspannen te zijn. En je kan ook op het moment zelf poses aannemen waar de fotograaf op kan inspelen.

Groetjes
Heidi
13/09/2008



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik25-8-2008 7:14:42

Hey,wij zijn reeds getrouwd,toen wij van de fototlocatie weer op de terug weg naar huis waren zijn we aan een mais-en-korenveld gestopt.
Dit heeft heel mooie foto's opgeleverd!!

Grtz sarah



Marianne
19-9-2009
 Meld misbruik25-8-2008 12:23:03

Hey,

Wij trouwen in september volgend jaar en hebben dus nog een beetje tijd.
Qua locatie hebben we besloten om naar het zilvermeer in Mol te gaan. Je hebt daar een (wit) strand, water, bos en een gigantische speeltuin die geschikt is voor volwassenen. Dat moet volgens ons voldoende zijn om leuke en spontane foto's te maken. Een regenlocatie hebben we nog niet, maar we hebben nog tjid om die te bedenken hé.

Wij hebben gekozen voor een bevriende fotografe, aangezien zijn niet zo héél veel ervaring heeft met huwelijksreportages heeft ze ons gevraagd ook mee te zoeken naar foto's zoals wij ze willen. Die kan ze dan later gebruiken als leiddraad en om inspiratie op te doen.
Ik ben nu dus volop bezig met bruidsreportages te bekijken en alles wat we leuk vinden bewaren we. Ik zou aanraden om dit ook te doen, ook al heb je maar een par foto's als voorbeeld het toont de fotograaf direct wat voor sfeer etc. je van je foto's verwacht.

Ook als je de dag zelf aan iets denkt of iets ziet dat je misschien wel leuk vind (zoals het maïs-korenveld bij sarah) aarzel zeker niet om het te zeggen. De dingen die spontaan (of per ongeluk) komen geven dikwijls prachtige foto's.

Groetjes Marianne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...