Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reactie genodigden

  23-8-2008 11:19:06
Beste allemaal,

Hoe lang duurde het bij jullie voor er iemand had gereageerd op de uitnodiging? De meesten hebben de onze een week geleden in uhn bus gekregen maar nog geen kat heeft iets laten weten.

Groetjes
Dirk en Liesbeth
11-10-2008

liesbeth
11-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1183


Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik23-8-2008 11:33:02

Hallo Liesbeth!
Hadden jullie gevraagd om te reageren als ze komen of enkel als ze niet komen?
Bij ons net hetzelfde wij hadden echter wel geschreven gelieve te annuleren voor..
Maar ik had eigenlijk wel veel meer "merci's" of "mooie uitnodiging" verwacht. De meesten hebben me dat achteraf gezegd maar weinigen belden, smsten hiervoor. Die weinig reactie is dus denk ik normaal. Bereid u ook een beetje voor dat dit het moeilijkste stuk is(voor mij toch) mensen zitten raar ineen. BIj ons konden ze annuleren voor 1 augustus en heel veel vergaten dit...kunde u dat voorstellen.Ik heb dus iedereen die ik tegen dan ni had gehoord, gezien even gedubbel checkt en daar kwamen nog meer dan 10 annulaties uit!!!
Ook hier op het forum bijbruidjes die hadden gevraagd de aanwezigheid te bevestigen kwamen vaak povere reacties.
Het is pokke maar blijkbaar zitten mensen zo ineen..probeer het u ni te hard aan te trekken en tegen september ofzo toch te beginnen dubbelchecken!
groetjes!



Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik23-8-2008 11:33:03

Hallo Liesbeth!
Hadden jullie gevraagd om te reageren als ze komen of enkel als ze niet komen?
Bij ons net hetzelfde wij hadden echter wel geschreven gelieve te annuleren voor..
Maar ik had eigenlijk wel veel meer "merci's" of "mooie uitnodiging" verwacht. De meesten hebben me dat achteraf gezegd maar weinigen belden, smsten hiervoor. Die weinig reactie is dus denk ik normaal. Bereid u ook een beetje voor dat dit het moeilijkste stuk is(voor mij toch) mensen zitten raar ineen. BIj ons konden ze annuleren voor 1 augustus en heel veel vergaten dit...kunde u dat voorstellen.Ik heb dus iedereen die ik tegen dan ni had gehoord, gezien even gedubbel checkt en daar kwamen nog meer dan 10 annulaties uit!!!
Ook hier op het forum bijbruidjes die hadden gevraagd de aanwezigheid te bevestigen kwamen vaak povere reacties.
Het is pokke maar blijkbaar zitten mensen zo ineen..probeer het u ni te hard aan te trekken en tegen september ofzo toch te beginnen dubbelchecken!
groetjes!



liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik23-8-2008 11:42:22

We hebben inderdaad gevraagd om zowel te regaeren als ze WEL komen als wanneer ze NIET komen om heel zeker te zijn van het aantal. Tot 11 september hebben ze nog om te reageren dus ... duimen maar he ;-)
Alvast bedankt!

Dirk en Liesbeth



brendy
13-9-2008
 Meld misbruik23-8-2008 13:04:05

Hoi Liesbeth,
Blijkbaar vinden mensen het idd niet nodig om te reageren.
Bij ons moest men voor 15 augustus iets laten weten, of ze nu komen of niet. Ik moest toen nog van een massa mensen iets horen. Ben ik beginnen rondbellen, mailen ed; zeggen de meesten zo van:"wij gingen ervan uit dat jullie wisten dat we allemaal komen..."
euhm ?!uiteindelijk toch van iedereen iets gehoord, mijn ouders hebben bij hun familie navraag gedaan voor alles zeker te weten en bij mijn verloofde zijn ouders. Ik wil toch zeker zijn of ze komen of niet, want gasten die niet komen opdagen kosten toch veel geld he. volgens mij beseffen veel mensen dat niet, jammer genoeg.
Alleszins, trek het u niet aan, ze hebben nog even tijd.
Succes!
Groetjes,
Bren
13 sept 2008



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik23-8-2008 13:49:16

hallo liesbeth,
bij ons hebben ze tot 7 sept om te reageren. ik ben in tegenstelling tot veel andere bruidsparen bij de gelukkige. ik heb nog 5 mensen waarvan ik op reactie wacht. de anderen hebben allemaal al toegezegd. de meesten moeten wachten tot op de laatste moment om te weten wie wel en niet komt. erg vervelend en zenuwsloopend!
succes



Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik23-8-2008 14:13:22

Is echt een klassieker. Voor ons is 5 september de grote dag en ik moest ook deze week nog bij o.a. familie horen of de kinderen van 16 enzo al dan niet meekomen en wie een partner meebrengt of niet... Echt frustrerend.

Groetjes,

Jenny



San
12-4-2008
 Meld misbruik23-8-2008 14:30:36

Wij hadden ook gevraagd om altijd iets te laten weten maar hebben ook nog een aantal mensen moeten nabellen. De mensen lezen hun uitnodigingen in de vlucht denk ik. zij kijken naar de datum en het uur en de rest zien ze wel maar daar staan ze niet bij stil. Mss voor degenen die hun uitnodigingen nog moeten maken, een tip om dit eerst te vermelden op de uitnodiging want meestal wordt dat zo ergens vanachter nog bij vermeld.

Sandra



Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik23-8-2008 16:04:28

Hey Liesbeth en Dirk

Bij ons hadden ze tijd tot 20 augustus en buiten 2 koppels heeft iedereen iets laten weten, sommige meteen en sommige pas net voor den 20ste.... Ja wij hebben hier dus ook geluk mee... Ook hebben wij hele positieve reacties gehad op onze uitnodiging. Schitterend. dus is echt afhankelijk van de mensen zekerst. Heb je wel een einddatum op de uitnodiging gezet?
Hopelijk krijg je heel snel reactie!!!!!

Veel plezier nog met de voorbereidingen
wendy en patrick
13/09/08
http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php



liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik23-8-2008 16:50:23

Er staat idd een einddatum op... 11 september, dus ja, da's nog 3 weken, nog véél tijd dus...
Nu, we zijn ze bij de dichtste familie persoonlijk gaan afgeven, en die zeiden dan wel: 'en moeten wij nu bellen om te zeggen dat we komen, of mogen wij dat nu al zeggen?' Maar ja, dat zijn diegenen die sowieso komen... (ouders e.d.)

Mijn verloofde had gewoon meer reactie verwacht in het algemeen, ik persoonlijk had wel 'nieuwsgierige' telefoontjes verwacht omdat wij een bijzondere dresscode hebben opgelegd (stijl Moulin Rouge), nu ik maak me nog niet zoveel zorgen, ze zullen wel reageren he...

Bedankt voor de reacties!

Liesbeth
Liesbeth en Dirk
11/10/2008



chrisje
10-9-2008
 Meld misbruik23-8-2008 17:21:58

Hey Liesbeth,
het blijkt heel normaal te zijn dat mensen niet reageren, ik ben hier ook van verschoten, ik zou direkt bellen en de mensen bedanken voor de uitnodiging en toezeggen of niet, zo moeilijk is dat toch niet, hé? Dit heeft ook niets met tijd te maken, want wij zijn zelfstandig en weten nooit waar eerst, maar soms moet je gewoon tijd maken voor zo'n dingen,ik zit nu toch ook even op dit forum, hé?!
Bij ons hebben ze nog 9 dagen de tijd en 1/3 heeft tot nu toe gereageerd, ne mens zou hun eigenlijk de rekening moeten sturen als je kosten maakt omdat zij niet komen zonder verwittigen. Ik hoop in elk geval dat dit voor ons allen zonder veel beslommeringen opgelost geraakt!!



Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik23-8-2008 18:27:40

Hoi Liesbeth,

No panic! Ik zou ook braafjes bellen of smsje sturen om te zeggen bedankt voor de uitnodiging en dat we komen, BUT in realiteit ist dus anders. Troost je, wij moesten van iedereen tegen vorige zaterdag antwoord hebben en uiteindelijk zijn er maar 2 koppels die we nog hebben moeten aanporren, tkomt dus wel goed!
Succes nog!

Jitse
... nog 2 weken.... JOEPIE!



Veerle
29-8-2008
 Meld misbruik23-8-2008 20:31:37

Hallo,

Niet panikeren hoor! Ik zat in hetzelfde schuitje. Bij ons kwam de reactie ook heel traag op gang en op het einde heb ik zelfs nog naar mensen moeten bellen! En nu beginnen er af te bellen, 6 dagen voor de trouw!
Geniet gewoon van je dag!!!

Veerle



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik24-8-2008 9:45:29

bij ons ook hetzelfde, tegen 17 aug moesten ze reageren en heb er toch nog een 20tal kunnen opbellen en die gingen er idd vanuit dat we wisten dat ze kwamen. wat wij nu wel hebben ontdekt is dat ze bijna allemaal denken dat het een soort "fuif" is waar je is tegen een uur of 11 binnenvalt om een pint te drinken. we hebben nochtans op de uitnodiging gezet "wij nodigen u van harte uit op het avondfeest op 6 sept 2008 om 19.30u in zaal "xxx" adres xxx. graag bevestigen voor 17 aug ....

wij gaan dus wel degelijk een feest doen met een diner en dan is het ook de bedoeling dat de mensen ten laatste om 20u binnen zijn.
We gaan nu deze week naar iedereen ne mail sturen om te melden dat het dus een trouwfeest is met diner en iedereen er moet zijn voor 20u; hopelijk snappen ze het dan



liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik24-8-2008 11:23:33

HOERA! De eerste reactie is binnen! Ze kan niet komen, maar ze heeft toch even gebeld om dat te zeggen, en om te zeggen dat wij een heel mooie, 'jonge' uitnodiging hebben! (*glunder*).

Op naar de volgende!

Liesbeth en Dirk



caroline
26-9-2008
 Meld misbruik24-8-2008 15:01:18

hey,

echt nie mee inzitten hoor. das heel normaal. wijtrouwen binnen 33 dagen en de mensen moeten ons verwittigen tegen 10 september en hebben hun uitnodigingen al een maand. en we hebben mss al 10 bevestigingen gekregen.
Zeer weinig é dus.

Groetjes
Caroline
26/09/2008



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik25-8-2008 9:36:17

Hoi,

Als ik dat hier lees, besef ik dat wij ook niet altijd op tijd hebben laten weten dat we kwamen of er ook vanuit gingen dat ze wisten dat we kwamen.
Moet wel zeggen dat als we uitgenodigd zijn we ook altijd gaan.
Binnenkort is er terug een trouwfeest van een goede vriendin en ik ben er ook op de vrijgezellen bij, dus hier ga ik ervan uit dat ze weten dat wij komen, maar nu ik jullie reacties gelezen heb ga ik het toch nog uitdrukkelijk bevestigen...

Langs de andere kant hebben jullie wel groot gelijk dat als je niet kan komen je het op zijn minst kan laten weten.

Wij zullen het mss best in grote letters op de uitnodiging vermelden...

Groetjes

Sofie
19/09/2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...