Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de grote dag

  23-8-2008 5:10:32
help , vandaag is mijn grote dag en heb echt slecht geslapen! niet omdat ik zenuwachtig ben want dat valt heel goed mee. maar door mijn krulspelden. ik raad het echt iedereen af. mijn kapper vond het beter dan hadden in de morgen wat meer tijd. maar het is een hel van een dag geworden. maar het geeft niet. zit wat op de pc
duimen voor mijn goed weer vandaag. nog 5.5uur en mijn verloofde komt aanbellen
doei

michelina
23-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 939


Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik23-8-2008 7:57:08

Geniet ervan! Hopelijk lezen we nadien je ervaringen in een verslagje? :-)
(en het is altijd tof om wat fotos te zien te krijgen he ;-))

Ik duim mee voor het weer, maar volgens mij ziet het er goed uit!!

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl



evy
1-3-2009
 Meld misbruik23-8-2008 8:34:24

Geniet van jullie dag! 't Is een cliché, maar hij vliegt zo snel voorbij...

Groetjes Evy
22 dagen getrouwd



Han
18-7-2009
 Meld misbruik23-8-2008 9:13:14

Geniet ervan!!!!

en slecht geslapen of niet, ik denk dat de adrenaline en emoties je klaarwakker zullen houden!

groetjes, Han



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik23-8-2008 13:51:58

hallo michelina,
ik heb gisteren nog aan jou gedacht. ik was gisteren een beetje terug aant gaan in de tijd en vond van jou een bericht dat het nog een maand was en dat je op was van de zenuwen hihi. en ik dacht dan ...tja en morgen trouwt ze. de tijd gaat uiteindelijk snel he!
ik wens jou een prachtige dag toe en heel veel geluk
xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...