Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

italiaanse bruiloft

  22-8-2008 20:11:59
Ik deed reeds een oproep vorige week maar probeer het nog eens.
Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in Italië en moeten nog een hoop regelen.
Is er iemand die reeds op een buitenlandse bruiloft aanwezig was???
Je mag ook steeds mailen naar annouschkavermeire@hotmail.com

annouschka
11-3-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 698


michelina
23-8-2008
 Meld misbruik23-8-2008 5:06:10

goeiemorgen, het is nog heel heel vroeg maar aangezien ik vandaag trouw kan ik echt niet slapen! ik heb krulspelden in mijn haar dus heb geen oog dicht gedaan. maar nu naar jouw vraag. ik heb dit jaar een bruiloft in griekenland gehad van mijn vriendin. En het is superleuk gevonden we waren met een veertigtal van belgie.we hebben de vluchten reeds zes maanden op voorrang geboekt via jetonly. maar naar italié kan je misschien ook rynair proberen. Dat is nog voordeliger. wat ons voordeel was is dat ons vriendin in een reisbureau werkt! ze heeft onze een heel mooi hotel geregeld aan een goedkoper prijsje. het was een superfijne week.dikke kus en als het jullie droom is moet je er gewoon voor gaan. met wat moeite lukt alles. succes duimen voor mijn goed weer vandaag
doei



liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik23-8-2008 11:13:57

hey annouschka

is één van jullie beide van italiaanse afkomst of lijkt ht jullie gewoon leuk om in italië te trouwen?
en waar in italië zouen jullie eventueel trouwen? misschien maakt dat ook nog een verschil mss van stad tot stad he.



annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik23-8-2008 20:14:23

proficiat Michelina

Hopelijk was het weer bij jou zo stralend als hier in Bocholt (na de middag dan)
Als je een honnymoon in het vooruitzicht hebt, geniet er dan van!!!



Els
19-7-2008
 Meld misbruik27-8-2008 22:29:58

Dag Annouschka,

ik ben met een fransman getrouwd (19/07/08) en woon zelf in Parijs, t was dus eigenlijk een buitenlandse bruiloft voor de fransen en voor ons een beetje.
Ik heb een beter tarief gekregen bij de Novotel enzo maar weet dat alles regelen een beetje veel tijd in beslag neemt en dat iedereen vragen zal stellen aan jou (of je vriend)
Het brengt een beetje meer stress met zich mee, maar het is heel leuk.
Een collega van mij is ook in Italie getrouwd zonder enige link (familie of zo) met Italie te hebben en het was blijkbaar fantastisch. Ze hebben het wel in kleine kring met een organisatiebureau gedaan.
Als er ook een kerkelijk huwelijk is, denk aan de talen voor de priester...
Als je vragen hebt, email je maar: elscraenen@hotmail.com

groetjes
Els
39 dagen getrouwd ...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info