Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Yes!! De foto's!!!!

  22-8-2008 12:00:55
Hey Bruidjes en Bruidegommetjes,

Ik had hier al gemeld dat er op onze site al wat amateurfotootjes stonden, maar nu hebben we het eerste deel "echte foto's" van de fotograaf gekregen!

Hier is de link:
http://flickr.com/photos/25850385@N02/sets/

Al zeg ik het zelf... ze zijn fantastisch!!

xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
al 13 dagen getrouwd

Amber
9-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1107


Karen
18-7-2008
 Meld misbruik22-8-2008 12:08:45

Wat een kleed met zo'n superlange sleep met heel veel kant!

Heel chique!!

Karen



Els
17-7-2010
 Meld misbruik22-8-2008 12:12:44

Inderdaad: heel mooi!!! Proficiat! En amaai, zo een lange sleep!
Waar hebben jullie trouwens jullie limousine gehuurd? En wie was de ceremoniemeester? Tevreden over hem/de auto?
Groetjes,
Els



eva
26-10-2008
 Meld misbruik22-8-2008 12:13:40

Mooie foto's!
Maar ook hele mooie schoenen! :-)
Ze zijn precies waar ik ook naar op zoek ben! Zou je kunnen laten weten waar je ze gekocht hebt?

groetjes,
eva



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik22-8-2008 13:15:58

@Els:
Ja, we zijn supertevreden van alles!
De ceremoniemeester is Eddy Wouters.
De limo's komen van Black & White Limo's.
Op google vind je de websites van hen.

Eddy is bij ons geweest van begin tot einde en heeft ons fantastisch begeleid (vooral mij met mijn kleed).

De limo's waren supermodern (op de tv-schermen vanbinnen speelde het concert van Bon Jovi), ze waren krakende proper en de chauffeurs erg vriendelijk.

Niets dan lof!

@Eva:
De schoenen zijn van River Woods. Ik heb ze in Antwerpen gekocht bij Just a Shoe (Korte Gasthuisstr.). Dit is al enkele maanden geleden, dus weet niet of ze nog in de collectie zitten. Ze waren allesinds supergemakkelijk!

xxx
Amber



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik22-8-2008 13:29:06

Hey Amber,

Wauw, echt superknap.
Allez, ben al weer wat meer op mijn gemak, want ook wij hebben Eddy Wouters en gaan vanavond tekenen voor een limo van Black & White. Inderdaad héél knap kleed, mooie schoenen, jullie stralen!
Nog eens proficiat!

xxx
Cindy
13/06/2009

www.kenencindy.bruiloftsite.nl



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik22-8-2008 18:44:30

hey amber,
heel mooie foto's. zo een lange sleep...echt heel mooi.
wens je in ieder geval enorm veel succes
xxx



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik24-8-2008 12:03:16

Hey Amber!

Amai, je kleed, je was precies een prinses! Zo'n sleep :-)
Je haar was zoals ik het oorspronkelijk wou, met zo'n sluier, maar dat paste niet bij mijn kleed. Dus ben ik overgestapt naar een tiara, en heb ik de jouwe overgekocht. Wel grappig, dat jij nu het kapsel had dat ik eigenlijk wou :-)
Ik ben blij dat je ervan genoten hebt en dat alles perfect is verlopen.
Geniet van het getrouwde leven, he!

Groetjes,
Karen
13/09/2008



Charlotte

 Meld misbruik27-8-2008 10:35:25




Amber
9-8-2008
 Meld misbruik27-8-2008 12:28:09

@Charlotte:

Jij kijkt waarschijnlijk naar de foto's die mijn 7-jarige neefje heeft gemaakt, logisch dat die niet professioneel zijn.
Je moet op de links klikken op onze homepage.

groetjes
Amber


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...