Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie!! eindelijk locatie gevonden

  21-8-2008 22:29:24
dag mede-bruidjes (-bruidegom),

eindelijk heb ik onze droomlocatie gevonden! Op 16 juli heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. We zijn bijna onmiddellijk beginnen zoeken naar locaties, oa via dit forum waarbij mijn dank voor alle tips. En we hebben nog iets gevonden voor 18 juli 2009. Want ik zat toch wat met stress, als ik hier las dat al heel veel zalen geboekt zijn. We hebben gekozen voor Hof te Rhode in Diest. Ik las al heel wat positieve reacties op dit forum en een aantal mindere puntjes die ik zeker dubbel gecheckt heb met felix alen (oa voldoende eten, de porties zijn misschien niet supergroot maar ze gaan wel voldoende rond, verzekerde hij me). Ik heb het gevoel dat
onze gasten daar zeker goed verzorgd gaan worden en het is een supermooie locatie: mooie tuin, orangerie als het slecht weer is en voor de gasten die bij het dansen rustig willen bijpraten (we hebben nogal veel oudere familieleden die graag babbelen).
Enfin, ik wou mijn opluchting graag met jullie delen.
Nu het volgende deel hé! De fotograaf: we willen er graag één die niet te duur is en waarbij we de foto's op cd krijgen zodanig dat we zelf ons boek kunnen maken. Dit zou ons toch wat moeten besparen op het budget. We rekenen momenteel op ongeveer 700 eur voor een fotograaf die van 's ochtends tem de openingsdans aanwezig is. Zou dat lukken? Ik zoek alvast het forum verder af voor namen!
De dj moeten we normaal van de zaal nemen. Daarover stonden hier ook al positieve reacties en indien hij ons echt niet bevalt, mogen we toch iemand anders nemen. Hopelijk is dat niet nodig!

Voila, dit wou ik toch nog even kwijt! Ik vind het super om hier alle ervaringen en emoties te delen. Want mijn vriend had het in het begin toch moeilijk om helemaal mee te denken in mijn trouw-idee. Hij zag het wat minder groots, maar is ondertussen gelukkig toch al wat bijgedraaid!

Slaapwel! Han

Han
18-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1286


Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik22-8-2008 10:48:10

Wij hebben een fotograaf en videograaf van TB producties, die komen van 's ochtends (bij het klaarmaken) tot na de openingsdans voor 700 euro. Je moet maar eens op hun website gaan kijken, daar staan de verschillende pakketjes op.

Groetjes
Debbie
22-08-2009



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik22-8-2008 13:37:00

Hey Han,

eerst en vooral proficiat met de verloving en het vinden van een geschikte zaal!

Wij hebben eveneens TB producties. 700 euro voor hun all in pakketje!

groetjes

Cindy
13/06/2009

www.kenencindy.bruiloftsite.nl



Marijke
6-6-2009
 Meld misbruik22-8-2008 23:08:08

Proficiat!!!

Wij hben fotografie luna geboekt uit Brecht. Ze komen over heel Belgie en ze komen met twee. Je krijgt een dvd met een slideshow van ongeveer 20 minuten die he verhaal van jou mooiste dag verteld; een cd-rom met alle foto's, een klein digitaal album, een canvas met zelfgekozen foto van 30 op 30. Ze komen vanaf het opmaak van de bruid tot en met de openingsdans! En ze doen ook op voorhand een verlovingsshoot, die foto's kan je dan gebruiken op je uitnodigingen. Normaal kost dit pakket (platinum) 900 euro, maar voor de moment loopt er een actie en krijg je het voor 700. Ga zeker eens kijken.
grtjs Marijke



Lien
18-4-2009
 Meld misbruik23-8-2008 17:13:50

Hey,

Je kan eens een kijkje nemen op de website van Ludwig De Vadder (400 euro voor een hele dag, alle foto's in hoge resultie op cd!)
http://www.fotold.be/fotold_main/index.html
Hij is fotograaf in bijberoep, dus zijn prijs is zeer schappelijk.

Groetjes en succes ermee
Lien



Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik23-8-2008 19:21:56

Hey Han!

Wij trouwen op 14 augustus 2009 en hebben ook gekozen voor Hof Te Rhode als onze feestzaal!! We vinden het allebei een prachtige locatie, zowel binnen als buiten. En volgens verschillende bronnen is het eten fantastisch! Velen hun eerste reactie was: "amai is dat niet duur??", maar wij vinden dat de prijzen SUPERgoed meevallen. Wij dachten er eerst niet te gaan kijken omdat we dus ook dachten dat dit buiten ons budget zou vallen, maar we waren direct verkocht toen we het zagen. En we zijn er heel goed ontvangen tijdens ons eerste bezoek. We kijken er zo naar uit om daar ons trouwfeest te doen! Nu wil ik dat de tijd al snel gaat :-)

Zijn jullie van de omstreken? Ik ben in Diest opgegroeid en mijn vader woont er nog dus we vinden dit wel leuk dat we een locatie rond Diest hebben.

Ik wens je alleszins veel succes en als je zin hebt laat je me je ervaringen met Hof Te Rhode maar eens weten!

Groetjes,

Ellen



Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik23-8-2008 20:37:22

hoi hoi,

wij trouwen ook in hof te rhode op 27 juni 2009. Ik kijk er enorm naar uit hoor!
groetjes,
Nathalie



Han
18-7-2009
 Meld misbruik24-8-2008 10:17:36

Hallo iedereen,

bedankt voor de reacties!!
Ik ben zelf van Kessel-Lo (vlakbij Leuven), maar in het Leuvense zelf vonden we niet direct ons ding. Hof te Rhode is misschien niet de goedkoopste zaal, maar qua prijs / kwaliteit staken ze er wel bovenuit. Bovendien hebben we een vaste prijs afgesproken, dus staan we niet voor verrassingen volgend jaar. En dat was in sommige andere zalen, die we verder ook heel goed vonden, wel anders. Ons budget ligt vast, dus we willen op voorhand echt alles goed uitrekenen!
Dankzij jullie tips ben ik ook bezig met de zoektocht naar een fotograaf! Ik hoop er zo snel mogelijk één vast te leggen.

groetjes, Han



Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik24-8-2008 19:32:58

1 goede fotograaf tip : Jurgen Doom uit Wilsele! Heel toffe kerel.
www.jurgendoom.be

Groetjes
Wendy



Kristien

 Meld misbruik2-1-2009 0:55:41

Goed gekozen :)
Mijn nonkel werkt daar als Maitre d'hotel ;) doe hem alvast de groetjes.

greetz kristien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info