Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwdatum gezocht

  3-3-2003 21:48:58
hallo,
wie trouwde er in september of oktober ??
Was het mooi weer ??
wij zijn nog aan het twijfelen : ofwel echt in de zomer (aug) ofwel eind september, maar ik zou graag zomerweer hebben !
groetjes
klaartje

klaartje
7-8-2004
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1370


Evi
23-8-2003
 Meld misbruik4-3-2003 14:45:35

Dag Klaartje

Ik denk dat iedereen wel heel mooi weer wil, maar ja, we leven hier in België natuurlijk.
Wij trouwen op 23 augustus, we hopen ook op mooi weer natuurlijk.
Maar de kans is ook bijna even groot dat het zal regenen en dat het een grijze dag zal zijn.
Het enige dat je kan doen is hopen!



krista
8-8-2003
 Meld misbruik18-3-2003 19:39:02

dag klaartje, onze datum is 9 augustus. Ik hoop ook echt dat het goed weer zal zijn want mijn kleed is er op gemaakt. In september heb je ook nog mooie dagen maar later zou ik niet proberen. Hopend op een stralende dag voor wie trouwt.



klaartje
7-8-2004
 Meld misbruik18-3-2003 23:10:23

hoi hoi,
de kogel is door de kerk!!
We kozen een datum!
tis te zeggen, mijn vriend koos er een!
heel poetisch : 20 maart 2004
(eigenlijk 21maart, maar dat is een zondag dus)
hij vroeg me nog eens om te trouwen en dan speciaal op deze dag omdat dit het begin is van de lente = begin van nieuw leven, een nieuwe toekomst met ons tweetjes !!!
romantisch !!!!!
en als het weer volgend jaar is zoals de voorbije dagen dan ben ik tevreden!!
(en anders ook wel hoor)



Natasja
7-6-2003
 Meld misbruik22-3-2003 19:14:29

Wij trouwen zelf in juni, maar waren getuige op 13 september 2002, en het was schitterend weer, een ganse dag stralende zon en toch niet te warm of te koud.
In België is het altijd afwachten!



Ciska
22-5-2004
 Meld misbruik3-4-2003 15:42:49

De laatste 2 jaar was het ook eind mei lekker warm (denk maar aan 17 mei vorig jaar + 25 mei het jaar daarvoor-weet ik nog omdat ik toen ook naar een bruidsfeest moest). Daarom trouwen wij volgend jaar op 22 mei 2004. 't Blijft altijd een gokje...



Miranda

 Meld misbruik9-4-2003 16:24:18

Hoi, ik trouwde in 1998 op 11 september. Het was een mooie, gewone vrijdag. Later kreeg die datum een bijsmaakje...
Ik vond het zelf wel heel prettig dat het niet te warm was, want alle mannen lopen in een donker 3-delig pakken en voelen zich bij 30 graden redelijk ongemakkelijk hoor! Ik heb een jurk met lange voile mouwen gedragen en een panty voor de zekerheid gekocht.. maar niet gedragen. Zo'n 20 graden is toch prima? Maar het blijft afwachten. De nacht na ons feest is een weekend begonnen van wateroverlast, het werd zelfs nog een nationale ramp in Belgie.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...