Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankkaartje met foto en tekstje

  21-8-2008 16:34:29
Hallo
Wij zijn ondertussen 2 weken getrouwd en willen graag bedankkaartjes met onze foto én een tekstje ernaast laten drukken. Waar kan ik hiervoor terecht? Iemand online-ervaringen? Of ga je naar de drukkker of een fotowinkel en hoeveel kost dat dan?

Groetjes
Liesbeth
08/08/08
www.wupenmolleke.bruiloftsite.nl

Liesbeth
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1163


Marianne
19-9-2009
 Meld misbruik21-8-2008 17:16:34

Hoi Liesbeth,

Proficiat, hopelijk was het een onvergetelijke dag.

Als je de foto's die je voor je badenkkaartje wil gebruiken digitaal hebt kan je de kaartjes zelf maken. Je kan hiervoor op verschillende plaatsen terecht.

Mijn vriend en ik gebruiken steeds pixum (www.pixum.be ). We hebben al verschilende fotoboeken en foto's laten maken. De kwaliteit van de print en het papier zijn erg goed. Ze zijn ook niet te duur (al vanaf 0.07€/stuk). Als je geen traditionele kaart wil kan je er ook bijvoorbeeld mini-puzzels laten maken, dat is een keer wat anders. Daarnaast staan er nog een heleboel andere leuke ideën op de website. Dit is een echte aanrader. Maar je moet wel zien dat je foto een goede resolutie heeft en je tijd nemen om de foto vooraf te bewerken (je kan ook on-line een bedankkaart maken (= artistieke tekstkaart) maar ik vind dat je daar wat beperkt bent met de achtergrond en dus niet zo mooi).

Je kan natuurlijk ook naar een gewone fotograaf gaan met je ontwerp en dit laten afdrukken.

Als je de kaartjes niet zelf wil ontwerpen kan je met je digitale foto naar een fotograaf of drukker stappen. Je zal dan natuurlijk wel meer betalen omdat die mens er ook zijn tijd in gaat steken.

Hopelijk heb je er wat aan.




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...