Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal

  20-8-2008 23:16:16
Hallo bruidjes,
Wij trouwen op 25/07/09 en zijn nog op zoek nr een zaal om ons feest te geven.
Wij wonen in Temse en hadden al gedacht aan Het Schalienhuys in Temse, is iemand van jullie daar al geweest of kent iemand prijzen?
Suggesties voor zalen in de buurt van Temse zijn ook steeds welkom.
Groetjes Lies

ANNELIES
21-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1025


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik20-8-2008 23:54:36

Sorry, ben niet van die kanten. Met een zaal kan ik je niet verder helpen. Maar een goeie raad: zoek deze vlug. Zalen voor 2009 zijn er niet veel meer te vinden!



adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik21-8-2008 8:26:36

Hey,
ik ben deze zaterdag naar een receptie in het Schalienhuys geweest en het was dik in orde. Het is een mooie lokatie, zeker als het mooi weer is :)
Wat de prijs betreft, kan ik je niet verder helpen.

Groetjes
en veel succes in je zoektocht



Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik21-8-2008 8:52:01

Hoi,
wij zijn van Sint-Niklaas en zijn langsgeweest in het Schaliënhuys. Vrienden van ons zijn daar getrouwd. Ik vind het een zeer mooie en gezellige zaal, maar de capaciteit is beperkt. De prijs voor het huren van de zaal valt goed mee: tussen de 200 en 300 euro. Het eten maak je zo duur als je zelf wilt. De forfaitprijzen voor de drank zijn zeer redelijk en normaal. Wij hebben uiteindelijk niet voor het Schaliënhuys gekozen, omdat de zaal te klein zo zijn voor al onze genodigden. Ze zeggen wel dat er 200 mensen binnen kunnen, maar dan zitten die bijna op elkaars schoot. Bij onze vrienden waren er zo'n 130 en dat was al meer dan genoeg.
Wij hebben gekozen voor het Hof van Keulen in Kallo en we trouwen op 12/09/09. De zaal zit al volgeboekt tot oktober. De meeste zalen in de omgeving van Sint-Niklaas zijn al aardig volgeboekt op zaterdagen.
nog zalen in de buurt zijn: Zilte Zoen in Elversele (vrij duur), Art Nouveau in Sint-Gilles, Kastelenhof in Stekene, Hof ten Damme in Kallo (wel duurder), Hotel Beveren, Hotel Serwir, Parkhotel Lokeren, Keysershof in Sinaai (niet zo goed)
Veel succes met de zoektocht.
groetjes, Caroline M



adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik21-8-2008 9:19:55

Ons huwelijksfeest vindt plaats in Hof ten Damme in Kallo. In eerste instantie dachten ook wij dat dit zeer duur ging zijn, maar bij het vergelijken van een 4tal zalen in het waasland was dit prijsverschil zeer klein zodat wij met 200% overtuiging gekozen hebben voor Hof Ten Damme.



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik21-8-2008 10:17:33

Hallo,
je kan ook eens gaan horen bij bauwmans in haasdonck ze hebben ook een eigen zaal maar werken ook op het kastelenhof in stekene en de gekke haan in kallo, als ook op de boten. ze zijn niet zo duur en super kwaliteit echt wij hebben al vaak familiefeesten daar gehad en altijd super in orde.
Sylvia



Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik21-8-2008 10:46:39

Ook wij hebben de prijzen van verschillende zalen vergeleken. Hof ten Damme is ongeveer een 2.000 euro duurder dan het Hof van Keulen. Het verschil zit hem in de kelners die nog extra betaald moeten worden. In het Hof van Keulen zijn deze in de prijs van het eten inbegrepen. De prijzen van het eten zijn vergelijkbaar alsook de forfaits. Ik zal niet zeggen dat de prijsverschillen reusachtig zijn, maar het is altijd wel ergens eens 500 of 1000 euro meer en als je dat in totaliteit bekijkt, ben je plots 5.000 euro boven je budget. Het is gewoon een kwestie van wat je wil uitgeven en waar je je goed bij voelt. Mijn schoonzus en schoonbroer hebben beiden hun huwelijksfeest in Hof ten Damme gegeven en dat was allemaal dik in orde. Ik heb niets negatiefs aan te merken op de zaal.
groetjes, Caroline M



Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik21-8-2008 10:48:57

Ik bedoelde die 2.000 euro met ongeveer 150 genodigden. Ik denk dat het per persoon ongeveer 20 euro duurder zal zijn. Ik heb mijn berekening nu niet bij de hand. Voor een kelner was het momenteel nog 14 euro per uur dacht ik, maar de prijzen gingen voor 2009 stijgen. Ook al neem je in Hof ten Damme de goedkoopste menu en dergelijke. Je bent minstens 90 euro per persoon kwijt.



Kristien
25-7-2009
 Meld misbruik21-8-2008 11:21:58

Hallo Annelies,

Even ter info...
Ik trouw op dezelfde dag! :)

groetjes
Kristien



Evy
27-8-2009
 Meld misbruik21-8-2008 11:27:15

Hey Annelies,

wij zijn deze week naar de Zilte Zoen gaan kijken in Elversele... Mooie zaal, echter aan de kleine kant +- 80 personen, prijzen variëren afhankelijk van dinner of walking dinner.
Ik zou zeggen, maak een afspraak en ga even een kijkje nemen.
Groetjes



adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik21-8-2008 11:28:20

Hey,

ik heb de berekeningen van Hof ten damme hier liggen en we hebben garanties gekregen dat deze prijzen gelden op ons trouwfeest in 2009. Wij komen op 70euro/pp voor het avondfeest en dit voor 5 gangen en bediening en drank tot 5u en 25 euro/pp voor receptie voor drank/bediening/12hapjes

groetjes



Petra
23-5-2009
 Meld misbruik21-8-2008 12:53:40

Ik heb de prijzen hier ook liggen Adelheid en wij zouden toch aan meer komen dan 70 euro per persoon. Lijkt me erg weinig.



adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik21-8-2008 13:43:02

Ik kan je de berekeningen eens doorsturen als je wil:)
Ik heb ze nog eens nagerekend (voor 150 personen --> zo bediening omgerekend) en alle gemiddelde prijzen van alle gerechten (voorgerecht/soep/sorbet/hoofdgerecht/bruidstaart + koffie/drankenforfait + drank aan tafel)



Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik22-8-2008 8:01:40

Hallo Adelheid,
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw berekeningen. Ik heb gisteren je bericht aan mijn vriend laten zien en die kon het ook moeilijk geloven dat je voor die prijs in Hof ten Damme een 5-gangen menu zou hebben.
Bij ons had de dame namelijk alles aan de minimumprijzen uitgerekend voor een voorgerecht, hoofdgerecht en dessertenbuffet met drank en bediening en dat kwam op ongeveer 90 euro pp.
Je mag het altijd doormailen naar caroline_maris@hotmail.com

bedankt, Caroline



adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik22-8-2008 8:30:16

mag ik je emailadres dan mail het door.



katleen
18-4-2009
 Meld misbruik22-8-2008 13:57:24

@ Adelheid

Hallo,

Kan je mij die berekening ook eens mailen aub want ik vind 70 EUR ook wel weinig hoor.

Groetjes

katleen.schippers@telenet.be



Anne

 Meld misbruik24-8-2008 1:31:45

he Annelies,
Kijk eens naar zilte zoen in Temse,zeer fijne keuken en prachtige zaal,



sofie
1-1-2009
 Meld misbruik24-8-2008 14:45:17

Ga zeker ook eens langs bij Tybeert te Daknam (Lokeren). Zeker de moeite waard om eens te bekijken. Veel succes.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info