Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaal dubbelgeboekt

  20-8-2008 18:45:20
Lieve bruidjes

De grootste ramp die kon gebeuren is gebeurd. Kreeg net telefoon van onze feestzaal dat er een dubbele boeking gebeurd is en dat ons feest niet kan door gaan op die dag. Ze hebben wel de week er op vastgelegd voor ons maar dat veranderd niets aan het feit dat ik al vanalles geregeld had zoals vervoer, fotograaf, kerk, wet, DJ. 'k ben er echt de kop van in en zo verschrikkelijk kwaad. Weet echt niet wat gedaan nu!

Inge
23-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1111


patricia
3-10-2008
 Meld misbruik20-8-2008 18:57:15

hey,ja amai en wanneer ging dit door ,ik begrijp da soms niet ,ze hebben toch agenda bij zich...

veel sterkte



Els
17-7-2010
 Meld misbruik20-8-2008 19:01:39

amaai! Ja, ik denk dat ik ook door het lint zou gaan en zou stressen tot en met! De nachtmerrie van elke bruid denk ik!!!
Welke feestzaal was dat?
Els



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik20-8-2008 19:10:58

Was normaal gepland voor 23mei.



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik20-8-2008 19:49:25

De cofar in Roeselare maar hoor nu net van Ceremonie Roger(waar ons vervoer vast lift) dat het absoluut de eerste keer al niet meer is. Onze bus was natuurlijk ook al niet meer vrij en we hebben nu noodgedwonngen een andere vastgelegd, gelukkig dat we het ook een mooie vonden. Maar 't slechte nieuws is nu nog niet voorbij. We gingen normaal gezien hier in de kerk van Lichtervelde trouwen omdat we sindskort wonen maar op 30 mei worden geen huwelijken toegelaten omdat er communie is de dag er achter. Dus nu mogen we nog op zoek naar een nieuwe kerk. Plezant se!



Wendy
26-3-2009
 Meld misbruik20-8-2008 19:58:36

Hey,
Het spijt me enorm voor je. Ik hoop dat ik deze nachtmerrie niet moet meemaken.
Maar ondanks het onrecht je kwaadheid, je teleurstelling en je verdriet zal je toch een oplossing moeten vinden.
Je mogelijkheden:
- zoek een andere zaal voor dezelfde datum en zorg dat de andere weten dat ze klanten verliezen op deze manier van werken.
- neem dezelfde zaal maar een week later en had je al iets ondertekend? Probeer dan alles eruit te halen van kortingen, extraatjes,... wat er in zit. Want zij hebben wel een fout gemaakt.
- Als er dubbel geboekt is, waarom moet jullie dan een andere dag nemen? En niet de andere boeking. Probeer dit te verwisselen.

Persoonlijk zou ik voor een andere zaal kiezen, want mijn vertrouwen zou compleet weg zijn.

Ik wens jullie het allerbeste en hoop op een goeie uitkomst voor jullie.
Succes Wendy




Sharon
14-2-2009
 Meld misbruik20-8-2008 20:10:08

hallookes

Amai das schrikken. Wij trouwen ook in de visscherie, maar dan in oostrozebeke. Op 14 februari 2009. We gaan in de zaal waterlelie trouwen. Normaal is die zaal vanaf 100 tot 200 personen, en wij gaan maar met een 60 a 70 personen zijn. Die mevrouw zij dat dit geen probleem was, maar als ik dit hier allemaal zo lees, neem dat er nog mensen zijn die met meer personene zijn, zie dat ze ons dan ook afbelt. Met hoeveel personen zijn jullie?

groetjes sharon



Sharon
14-2-2009
 Meld misbruik20-8-2008 20:16:35

hallookes

Is dit dan normaal geen contract breuk? Normaal moeten ze u dan een schadevergoeding betalen. Je heb toch al een contract en een voorschot gegeven.

groetjes



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik20-8-2008 20:50:44

'k had ook gedacht dat dat contractbreuk was of dat ze toch tenminste iets in de plaats zouden doen maar ja met blijkbaar ons vast te leggen op een andere dag dachten ze zeker dat ze genoeg gedaan hadden. Pff ik weet het niet meer hoor. Veranderen van zaal is ook al geen optie doordat we al heel veel moeite moesten doen om eind mei nog een zaal te vinden op zaterdag dus ja. We gaan er ons maar bij neerleggen zeker.



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik20-8-2008 20:52:15

Sharon ik zou gewoon als ik van jou was nog eens bellen gewoon voor bevestiging. Wij zijn wel met ongeveer 250 man dus de waterlelie was voor ons wel te klein.



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik20-8-2008 20:55:35

Wendy, het zit blijkbaar zo. In cofar heb je twee zalen die tot max 300 personen gaan. blijkbaar heeft er voor ons een koppel geboekt voor een huwelijk van 400 personen en hebben ze dus beide zalen nodig. Nu zijn ze daar zo slim geweest van slechts 1 zaal vast te leggen ipv de beide en daardoor is onze zaal dus reeds bezet. En moeten wij plaats ruimen omdat wij later geboekt hebben. Onze mening is echter dat het koppel die eerder geboekt heeft oorspronkelijk met minder was maar dan plots met 100 man meer zijn en dus beide zalen nodig hebben en dat ze dan maar de voorkeur gegeven hebben aan die andere. Maar spijtig genoeg kunnen wij dit niet bewijzen en ook niets aan veranderen.



Matthias
6-9-2008
 Meld misbruik20-8-2008 22:21:15

Hebben jullie een contract getekend?

Zoja, heb je dit nog liggen?

En wat staat er in betreffende contractbreuk?

Ik zou op zijn MINST een schadevergoeding vragen, al was het maar voor de mentale zorgen, want dit is schandalig.

Sterkte !



Bjorn

 Meld misbruik20-8-2008 23:52:31

beste,
wanneer is jullie huwelijk?



Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik21-8-2008 7:22:01

Ik zou ook razend zijn! Is inderdaad moeilijk te begrijpen. Je kan proberen een aantal dingen eruit te halen zoals al eerder gezegd is. Wat je misschien ook kan doen is op jou dag voor de wet trouwen, dan kan je die afspraak al laten staan. En de kerk verschuiven naar de week erna? Dan moet je 'enkel' het vervoer, de dj enzo proberen later te zetten. Maar als je dit beslist zou ik er niet meer te lang mee wachten. Ik weet niet of het voor jullie een optie is...

Komt allemaal goed, niet panikeren ;-)!!
Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik21-8-2008 10:21:08

Was normaal gezien gepland voor 23/05/2009 en gaat nu door op 30/05. We hebben al overwogen om te veranderen van zaal maar doordat mijn toekomstige zijn getuige profvoetballer is zaten we sowieso al vast qua datum en hadden we al veel moeite moeten doen om nog een zaal te vinden. Dus nu zijn we een maand later en wordt dit nog erger. De wet is uiteindelijk het minste van ons zorgen daar passen we wel een mouw aan maar 'k vind het wel erg dat we ons droomvervoer en onze droomkerk hebben moeten opgeven door hen. Trouwen in Lichtervelde in de kerk de dag voor de eerste communies is niet toegelaten en onze bus die we besteld hadden was niet meer vrij op den 30ste. 'k vind het echt allemaal enorm spijtig en we gaan zeker een tegenprestatie eisen van de zaal want dit kunnen ze niet zomaar doen. Op hun contract staat dat wanneer je het voorschot betaald hebt dit bindend is voor beide partijen dus ze moeten echt wel iets terug doen vind ik.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...