Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wandelbuffet Berkenhof te Bierbeek

  20-8-2008 12:56:39
Hallo, wij zijn op zoek naar positieve en negatieve ervaringen met feestzaal Berkenhof in Bierbeek. Ben je er ooit getrouwd of naar een trouwfeest geweest ? Laat iets weten ! We overwegen te kiezen voor hun 'wandelbuffet'. Bedankt !

sofie
1-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1104


Kirsten
9-9-2009
 Meld misbruik20-8-2008 13:37:55

Hallo Sofie,

Wij zijn getrouwd in Berkenhof. Het was een mooi feest met lekker eten (veel ook vonden wij). Als iemand iets niet eet, geen probleem dan wordt er een alternatief aangeboden. Dus zeker een aanrader. Wel is het zo dat de eigenaar een controlefreak is en bij veranderingen doet hij nogal moeilijk (heb er dan ook regelmatig mee in de clinch gelegen: je moet daar staan, menu zo, taart aanbrengen zo, ...). Maar ik weet ook dat het feest af was doordat hij alles zo perfect wou.
Als ik je een tip mag geven: neem niet de huisdj. Hij kreeg er bij ons de sfeer niet in, enkel door ingrepen van een 'familiedj' is het feest losgebarsten.

Veel succes nog met je voorbereiding,



Tineke

 Meld misbruik20-8-2008 14:04:45

Hoi Sofie,
Ik ben vorige week getrouwd in Berkenhof en alles was PERFECT!!!
Het is een prachtige locatie. En voor de receptie is het heel gezellig op het terras aan de vijver. Het eten is super lekker, de wijnen zijn ook heel goed en hun schuimwijn ook.
De manager Steven heeft alles perfect geregeld en ik heb geen moment problemen met hem gehad. Wel hebben we op voorhand heel duidelijke afspraken met hem gemaakt, maar dat moet bij elke feestzaal. Hij dacht echt aan alles! bv: Mijn getuige was hoogzwanger en hij kwam vragen of ze wat het eten betreft moest oppassen voor toxoplasmose of hoe dat ook heet. En hij heeft alles voor haar aangepast (het vlees harder gebakken, geen sla enz). dat vond ik heel attent dat hij daar aan dacht. Wij hielden ook een viering in hun tuin. Zijn personeel heeft alles voor ons klaargezet, stoelen, loper, bellenblazers. En ik had een aparte bruidstaart, dus niet van hun kok, en daar heeft hij nooit moeilijk over gedaan.
Ik heb echt niets negatiefs te zeggen over Berkenhof.
Vriendelijke en professionele mensen, lekker eten en wat ook belangrijk is, hun prijzen zijn heel schappelijk. We hebben veel feestzalen gezien en ze waren allemaal een pak duurder.
Ik heb alleen maar complimentjes gehad over de prachtige locatie het lekkere eten en de goede organisatie. Hij komt ook altijd subtiel even overleggen. Zo van is het goed als we over 10 min aan tafel gaan. Na het eten stond iedereen ff buiten omdat het nog zalig weer was en toen kwam hij ook vragen wanneer we de taart wilden ansijden, maar zonder te pushen. We mochten ook alle bloemen en cadeaus tot de dag erna laten staan. Dus konden we die rustig komen ophalen samen met onze ouders zonder dat we ons daar 's avonds moe nog druk om moesten maken.
Dus een absolute aanrader!
Groetjes, Tineke
14/08/08
Als je foto's wilt zien mail dan naar tinekedierick@hotmail.com



s
1-6-2007
 Meld misbruik21-8-2008 9:01:17

Wij hebben onze feest (zonder dansfeest en taart) daar ook gegeven. Het zijn mooie verzorgde zalen en de mensen doen echt hun best! Ik denk niet dat je slecht kan kiezen met die zaal!
Veel complimenten achteraf gekregen over de stijl van de zaal.
Zoals hieronder gezegd denken ze aan veel. Ze zijn echt getraind om trouwfeesten te geven.
Ik kwam binnen: waar is je bruidsboeket? Zal ik het in water zetten of ergens presenteren? Ik had er geen, dus dat hoefde niet.
Waar zijn je ouders? Wanneer komt de rest?? Die waren harder met alles bezig als mijn man en ik. Wij zijn geen controle freaks zoals hun en ik verwachte iedereen tegen 16uur, het begin van de receptie.
De kindjes op de receptie krijgen een zakje chips, daar moet je zelf niet aan denken. Het zaalpersoneel geeft de kindjes dat.
Bij het ontvangen van de bezoekers nemen ze je kado's aan. Soms had ik een plantje amper in mijn handen of er stond al iemand van de zaal om het van me af te nemen en weg te zetten.
Je krijgt een kamertje (met een degoutante vieze zetel) waar je je persoonlijke spullen kan wegzetten en met een kluis voor je envloppen. Ik had totaal niet op mijn envloppen gelet en die maar in een schaal gezwierd die ze voor je klaarzetten. Nadien is het de bedoeling dat je zelf voor die envloppen verder zorgt, maar daar had ik niet aan gedacht. Dus kwamen ze die me brengen en zeggen dat ik ze in de kluis moest leggen. Dat is zowat het enige dat ze niet voor je doen omdat ze geen verantwoordelijkheid opnemen voor de kado's.
Na het feest hebben ze de kado's mee in de auto's gedragen.
Was niet bij ons het geval, maar heb ik wel al gehoord dat ze dat doen: Als het regent lopen ze met de mensen van het avondfeest naar de auto met een paraplu van de zaal!!
De parking voor genodigden is 3minuutjes stappen en ze willen niet dat de mensen hun avondkledij nat wordt.

Klein nadeel zoals eerder gezegd: Loopt iets niet zoals gepland dan wordt de zaalverantwoordelijke een beetje lastig. En bij ons is helaas mijn man erg ziek geworden op de dag van de feest (getrouwd waren we de week ervoor al). Hij heeft bijna de hele avond in dat kamertje geslapen op die vieze zetel. Toen ze vroegen of we opmerkingen hadden heb ik gezegd dat die zetel echt vies was. Er lagen wel mooie dekentjes over die zetel, maar die hadden we nodig zodat mijn man daaronder kon slapen. Hun antwoord was: normaal word die zetel niet gebruikt. Wat ik wel snap. Normaal slaap je niet op je eigen feest.
Ze hebben ook met alles supper goed geholpen en sprongen steeds meteen voor je recht, behalve toen ik met emmers kots (van mijn zieke man) rondliep. Dat heb ik zelf mogen doen. :-s :-s Ze hadden toch op zijn minst kunnen vragen om dat over te nemen of te helpen. Ik had dat dan nog wel zelf gedaan, daarvoor was ik behoorlijk lastig.

Over het wandelbuffet: da's heel goed inorde, maar ik vond het toch niet zo'n goede formule achteraf bekeken.
Maar dat beslis je zelf natuurlijk.
Taart, dansfeest en DJ hadden we niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Al ken ik nog twee mensen die er zijn getrouwd en die vonden het ook een prachtige zaal met veel service!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info