Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat te doen ...

  24-5-2005 15:00:16
Volop ben ik bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk, en geniet hiervan met volle teugen!! Maar wanneer weet je juist of je niets vergeten bent? Wat moet je allemaal doen, wat valt er allemaal te regelen... Waar moet je rekening mee houden, wat mag je zeker niet vergeten op de dag van je huwelijk ... Want meestal als je iets vergeet is het omdat je niet weet dat je dat moest doen, snappie?
Bedankt voor de tips
Groetjes
Kristof en Barbara
20/05/2005 nog 88 dagen te gaan!!

Barbara
20-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1202


els

 Meld misbruik24-5-2005 15:11:33

Kijk eens naar de checklist onder mijn planning op deze site. Lees een aantal berischtjes op het forum en kijk of je deze al gedaan hebt.

groetjes,

Els en Stefan



Nele
2-9-2005
 Meld misbruik26-5-2005 11:38:26

Geef op Google eens het volgende in: "huwelijksplanning" of "checklist voor bruid en bruidegom". Succes verzekerd!

Nele


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...