Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwring te groot!

  19-8-2008 19:46:09
Hoi,

Enkele dagen geleden mochten we onze trouwringen afhalen.
Nu blijkt de mijne veel te groot te zijn. Normaal heb ik maat 52 en kreeg een 53.
Nu moet ik hem laten verkleinen maar ben bang dat je het gaat blijven zien aan de ring zelf maar ook aan onze namen die er al in staan gegraveerd.
Iemand hier ervaring mee gehad?

Melissa

Melissa
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2099


Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik19-8-2008 20:26:36

bij mij het geval bij mijn verlovingsring :)
Geen paniek, zie je totaal niet !



Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik19-8-2008 20:27:30

Beste Melissa,

Bij mijn man hebben ze het 2 keer moeten verkleinen (en er was ook al in gegraveerd), maar je ziet er echt niets van! Dus laat ze maar gerust verkleinen...

Groetjes,
Sheron



s
1-6-2007
 Meld misbruik20-8-2008 8:22:43

Dat moeten ze kosteloos veranderen en daar zie je niets van! Vervelend dat je terug naar de juwelier moet lopen, maar dat kunnen ze perfect oplossen.
Als de gravure stuk zou gaan door het verkleinen, dan moeten ze die ook opnieuw doen.
Wij hebben ook zoiets voorgehad. Ze hadden de maten van mijn man en mij omgewisseld. Normaal heeft de vrouw de kleinste ring, maar bij ons was dat omgekeerd :-s (ik heb worstenvingertjes) en daardoor hebben ze zich vergist. Aangezien wij ook verschillend model van ring hebben waren we niks met die verkeerde maten. Ik kreeg mijn ringer amper aan mijn pink en die van mijn man was veel te groot...
Wat ook bij sommige juweliers het geval is: je mag je trouwring binnen het jaar kosteloos laten vergroten of verkleinen. Maar in jouw geval vind ik het niet meer dan normaal dat ze dat kosteloos doen! Desnoods na je trouwdag als je in tijdsnood zit. Maar dan zou ik dat wel nu al gaan melden.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-8-2008 8:50:56

Hey,

neen hoor, je ziet daar niets van. De reden is dat ze er geen stuk uit zagen, maar de ring kleiner 'persen'. Dat wist ik ook niet, maar mijn grootmoeder heeft de ring van mijn overleden grootvader aan haar ring laten vastzetten, en daarvoor moest hij verkleind worden. Zag je totaal niets van, de tekst was nog perfect leesbaar!

Groetjes,
Lieve



Melissa
13-9-2008
 Meld misbruik20-8-2008 17:38:48

Bedankt voor alle reacties,
was al even in paniek maar kan morgen met een gerust hart vertrekken naar de juwelier.

groetjes Melissa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...