Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stresspijn ???

  19-8-2008 10:24:01
Beste medebruidjes,
Ik trouw nu vrijdag en sinds gisteren heb ik dus vreselijke pijn ter hoogte van mijn maag, het is gewoon niet uit te houden, heb vannacht geen oog dichtgedaan, al 8 pijnstillers geslikt, niks helpt. Mijn toekomstige wil constant met mij naar de spoed rijden maar ik wil niet want ben bang dat ze mij daar gaan houden. Ik denk dat het door de stress komt, ookal voel ik me de rust zelve. Heeft er iemand tips wat je hiertegen kan doen want het is echt niet meer uit te houden. Alvast bedankt !
Petra
22-08-08

Petra
22-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1170


Els
17-7-2010
 Meld misbruik19-8-2008 10:30:59

Hey,

ik wil je niet te erg ongerust maken, maar ik vrees dat je toekomstige gelijk heeft om je toch een keer te laten onderzoeken: lijkt mij iets van maagontsteking of maagzweer: medicatie dus, niet noodzakelijk een opnamen. Laat toch maar eens nakijken, nu, vooraleer je vrijdag per total ligt!!! Beter nu dan op je trouwdag zelf! Nu kan je nog medicatie nemen in de hoop dat het vrijdag over is!
Sterkte!



Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik19-8-2008 10:42:15

Inderdaad, ik heb hetzelfde gedacht... Je kan ook naar de huisdokter gaan als je je daar beter bij voelt. Misschien is een echt maagonderzoek nog niet nodig en kan hij of zij je nog verderhelpen met medicatie. Toch mee verder gaan hoor!

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl



nele
17-7-2010
 Meld misbruik19-8-2008 10:59:50

Beste Petra,

Ik had dit ook tijdens mijn examens echt buikpijn precies of er stampte constant iemand in mijn buik. Kon er ook niet van slapen alles deed zeer hoe ik ook lag. En als ik at oeieoeie daar over te zwijgen. Na een hele tijd toch naar de dokter een maagontsteking maar als je te lang wacht een maagzweer. Meisje ga zo snel mogelijk naar de dokter dit gaat niet zomaar over. En niets is zo erg als op je trouw mottig zijn en niets kunnen eten door je maag.
Je krijgt dan medicatie en dan gaat dat redelijk snel over.

Dikke kus

Nele



Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik19-8-2008 11:15:46

Ik raad ook ten zeerste aan om naar de dokter te gaan en niet teveel pijnstillers meer te pakken. Deze belasten de maag ook... En best qua eten gekookte aardappelen (zonder saus of iets) en gekookte wortelen en droge toast. Dit zijn allemaal zaken die de maag kalmeren.



Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik19-8-2008 11:15:59

Veel beterschap trouwens !



Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik19-8-2008 11:19:06

Dat kan best van stress zijn..
Een paar weken geleden had ik zo een week waarin men lichaam enorm reageerde...migraine, darm-en maagpijn vreselijk..Ik ben toen beginnen sporten en het verdween als sneeuw voor de zon, ik voel me zelfverzekerd en men lichaam heeft geen stress.
maar mssn toch best even langs dokter, tis misschien snel opgelost en niks mag je mooiste dag in de weg staan he!




Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik19-8-2008 12:15:50

Hoi,

ik zou zo rap mogelijk naar de dokter gaan... Beter nu dan donderdagavond of erger vrijdag!

Succes en veel beterschap
Ilka



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-8-2008 7:08:47

als ik van jou was zou ik maken dat je bij de dokter bent.

want ik heb last van chronische stress (ahum vorige week geconstateerd door professor)

en ik heb altijd vage klachten. wel ergens pijn, maar nooit zo uitgesproken als wat jij beschrijft.




patricia
26-7-2008
 Meld misbruik27-8-2008 21:01:52

Hey,
Niet panikeren!
Gebeurd vaker, ook bij mij! Ga gewoon naar de dokter en vraag medicatie voor de maag: Pantazol, Omeprazole,... Je zal je snel beter voelen!
Groetjes, Patricia(verpleegkundige)



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik27-8-2008 21:01:56

Hey,
Niet panikeren!
Gebeurd vaker, ook bij mij! Ga gewoon naar de dokter en vraag medicatie voor de maag: Pantazol, Omeprazole,... Je zal je snel beter voelen!
Groetjes, Patricia(verpleegkundige)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...