Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

witte limousine

  23-5-2005 20:37:16
Hallo trouwertjes
wij trouwen op 22 juli 2005 en zijn nog altijd op een naar een bruidswagen. Wij denken eraan om een limo met chauffeur te huren. Het is er wel één van 8 personen en het is maar voor ons twee + de 2 kindjes en de chauffeur! Is dat niet te groot?? Wat denken jullie? En zijn er nog koppeltjes die een limo gebruiken of gebruikt hebben?? en is dat tof?

lieve groetjes Fie

Angelo
22-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 970


Inge
10-6-2005
 Meld misbruik23-5-2005 21:54:27

Hallo,

Wij trouwen over 18 dagen en wij hebben ook een limo gehuurd voor onze dag.
Wij zijn ook maar met 2 en 2 kindjes.
Maar mijn kindjes vonden een limo geweldig en daarom hebben wij besloten een limo te huren omdat het langs de ene kant ook een stukje hunne dag is.
Ik denk dat het heel plezant gaat worden en de kindjes kijken er al naar uit.
Ik wens je nog veel succes met je zoektocht en nog veel geluk met je huwelijk.

Groetjes Inge



Sylvie
10-9-2005
 Meld misbruik24-5-2005 14:07:08

wij hebben ook limo's besteld... maar wel voor de hele suite in te vervoeren...
In de eerste zitten wij met onze ouders en getuigen.
De rest van de suite zit in de tweed (iets kleinere) limo.

Groetjes,
Sylvie



Barbara
20-8-2005
 Meld misbruik24-5-2005 14:54:41

Ik vind dit wel kunnen hoor, uiteindelijk is het wat je zelf wil datgene dat je moet nemen, eh... Maar ik vind dat dit zeker een schitterend idee is!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...