Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwaar teleurgesteld

  19-8-2008 8:19:25
hallo,
wij zijn getrouwd op 08/08/08... en eerlijk ons feest was niet wat het moest zijn.

Mijn schoonmoeder heeft MS en zit in een rolstoel. ze heeft buiten mijn man, nog een zoon van 16 jaar. We wouden er haar zeker bij op het feest en ze had gevraagd aan een verzorgster om erbij te zijn om haar te helpen. Die verzorgster was toevallig de moeder van een vriendin van haar zoon.

Dus zowel moeder als dochter uitgenodigd voor ons feest. Mijn schoonmoeder wou eigenlijk de vriend van de verzorgster en diens dochter ook uitnodigen maar daar hebben we een lijn getrokken, het kostte ons 100 euro per persoon.

We hadden een eretafel met 9 mensen, waaronder die 4 personen dus.

Ineens begint mijn schoonmoeder om onbekende redenen te blijten, plezant hé! en een half uur later (tijdens het hoofdgerecht!) besluiten ze naar huis te gaan. ALLE 4!!! Mijn schoonbroer incl. Ik heb hem nog trachten te overhalen vermits het het huwelijk van zijn broer was, maar neen, want hij kende zogezegd niemand op het feest!!!

ER zat een hele tafel familie van hem. Ze zijn dus vertrokken en de eretafel was om 21 u al half leeg. Ik kon beginnen blijten.

We hebben de rekening gekregen en natuurlijk hebben we de volle pot voor hen betaalt. Maar het ergste is dan nog dat we van mijn schoonmoeder niets gekregen hebben.

NIETS, zelfs geen miezerig kaartje. We dachten eerst, dat het nog zou achterkomen, maar ondertussen zijn we 11 dagen getrouwd.

Ze zei die dag dat ze ons nog zou bellen de volgende dag, op dat telefoontje zitten we nu nog te wachten.

Mijn man is er kapot van, maar vooral ook zwaar teleurgesteld.

nathalie
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1146


Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik19-8-2008 8:33:32

Dat zijn gewoon geen manieren he! Persoonlijk zou ik eens dik mijn gedacht zeggen achteraf, of dat nu voor ruzie zorgt of niet. Dat zijn dingen die je gewoon niet doet!
Vind het ongelooflijk jammer voor jou, ik hoop dat het verder een mooie dag was?



Han
18-7-2009
 Meld misbruik19-8-2008 8:34:07

dit is inderdaad niet leuk! Hopelijk zijn er toch ook mooie herinneringen waaraan jullie kunnen terugdenken en vinden jij en je man steun bij elkaar.
Veel geluk samen, Han



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik19-8-2008 8:47:14

Hey,ik weet nog dat je een tijd geleden een berichtje poste om "het voorval" uit te leggen,dat ze pas wou komen als haar verzorgster "met aanhang" ook mocht komen.
Wij hebben je toen gerustgesteld dat het wel zou zou meevallen,niet dus.
Ik vindt het spijtig dat ze op die manier haar stempel op jullie feest kunnen drukken!!
Ik hoop dat je eerder de positieve en mooie momenten kunt gaan zien.
Je geraakt hier door samen met JE MAN.
Probeer nog te genieten van je witte broodsweken,jullie tweetjes is alles wat telt vanaf nu!

Grtz en dikke knuffel sarah (reeds 32 dagen gehuwd)



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik19-8-2008 10:56:07

Amai meid,
Ocharme, dat vind ik nu echt ni kunnen! Hopelijk is de rest van jullie dag goed verlopen?
Onthoudt gewoon één ding: jullie zijn nu man en vrouw, das het enige wat echt telt!
xxxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
al 10 dagen getrouwd



Liesbet
31-12-2009
 Meld misbruik19-8-2008 12:08:32

Heel erg dat je schoonmoeder zo ziek is, maar dat geeft haar absoluut niet het recht om jullie trouwdag zo te vergallen. Ik zou haar es flink mijn gedacht zeggen. Misschien dat de boodschap écht overkomt als je man haar ook op haar plaats zet. En vraag in ene weg naar jullie cadeau! :)



Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik19-8-2008 12:43:29

Wat erg! Ik vind het echt heel spijtig voor jullie! Inderdaad, als andere tafels om 21 uur al half leegzijn is dat erg, maar niet zo erg als de eretafel!!! Komaan, waar was haar gedacht?! Hebben jullie normaal een goede band? Wij hebben onze ouders niet aan onze eretafel gezet omdat Geert zijn ouders gescheiden zijn, en mijn schoonma is niet bepaald mijn beste vriendin...
eerlijk is eerlijk, in jullie plaats zou ik toch eens polsen naar een kado hoor! Jullie zijn het OCMW niet eh, als ik het zo cru mag uitdrukken?! Een trouwfeest kost heel veel geld, dus mocht daar wel iets tegenover staan!
Hopelijk blijft dit voorval niet teveel over jullie hangen als een donkere wolk. Binnenkort zien jullie de resultaten van de fotoreportage enzo, en zal je je terug gelukkiger voelen voor alle andere positieve dingen die gebeurd zijn die dag :-)

Groetjes,

Wendy
5 dagen getrouwd



nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik19-8-2008 18:13:39

het belangrijkste ben ik dan nog vergeten te melden.

wij doen haar boodschappen en zien haar elke week. Mijn vriend heeft een hele goede band met haar. Hij had haar ook gevraagd als getuige voor de trouw.

OP 7 augustus (1 DAG VOOR DE TROUW!!!!!) belt mijn vriend haar op om af te spreken voor de dag erna, en meld ze doodleuk dat ze er niet zal zijn.

In alle haast heeft mijn vriend zijn vader nog moeten bellen (want die mocht niet komen aangezien zijn moeder ging komen en die 2 gescheiden zijn - wet van schoonmama) om te vragen of hij wou getuigen.

gelukkig kon hij nog!!!

ik ben kwaad!



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik19-8-2008 18:28:47

hey nathalie,
ja ik herinner mij ook dat berichtje dat je naliet over die verzorgster enzo.
hallo seg...die stonden dus op de eerste rij als ze de manieren uitgedeeld hebben!
ik denk niet dat ik dit over mij zou kunnen laten gaan. ik zou beginnen met bij haar is langs te gaan samen met je ventje. als je haar belt zou ze kunnen afleggen. confronteer haar met die avond en vraag haar misschien of ze de kosten kan betalen. hare cadeau zou ze mogen houden! ik sta hier van niks nog versteld!!!
kop op meisje
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...