Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips voor vervoer korte afstand

  18-8-2008 22:11:33
Hallo,

Wij zoeken tips voor een geschikt vervoermiddel om ons naar de kerk en het gemeentehuis te brengen.

Het 'probleem' is dat ons huisje maar 100m van de kerk ligt en 300m van het gemeentehuis.

Het lijkt ons een beetje raar om deze afstand te voet te doen, maar misschien hebben jullie nog originele ideetjes!

Alvast bedankt!

Tofke01
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 881


s
1-6-2007
 Meld misbruik18-8-2008 22:15:44

Ik woon op 2km van gemeentehuis en aangezien wij altijd te voet naar het centrum gaan zijn wij ook te voet gegaan op onze trouwdag. Ik vond dat lekker makkelijk. En niet echt raar.
Ik vond het raarder dat twee koppels in onze straat die na ons trouwde met de auto gingen als het zo dicht bij is.

Wat ik al gezien heb en wel chique vond: rode loper van voordeur koppel naar de kerk. Dat gaat in jullie situatie perfect. Hadden wij ook kunnen doen (wonen 50m van de kerk) maar we zijn niet voor de kerk getrouwd.



lies
5-7-2008
 Meld misbruik18-8-2008 23:48:46

wij zijn met de riksja gegaan! een foto kan je vinden op www.koenenlies.bruiloftsite.nl

de riksja komt van www.gekkefietsen.be



romina
27-6-2009
 Meld misbruik19-8-2008 6:46:57

wij wonen een kleine km van het gemeentehuis, en gaan dit wel met een bruidswagen doen. Niet zo zeer voor deze afstand, maar omdat de bruidswagen nadien mee naar het kasteel gaat voor de foto's (deze fotlocatie ligt wel verder) en ons na de fotoreportage naar de feestzaal brengt op 1u rijden van ons huisje.

Moest het enkel voor deze korte trip zijn, zoals jullie zeggen , zouden we geen wagen genomen hebben. Relatief duur dan.
Je kan misschien eens informeren bij de toeristische dienst of er huifkartochten zijn. Dat hebben wij ook gedaan en het volk van de site gaat nu een tocht maken tijdens onze fotoreportage. Maar naast huifkarren heeft deze man ook speciale huewlijkskoetsen voor koppel + bruidskindjes. Misschien eens nagaan, ik weet niet van welke rego je bent.
Zelf ben ik van Temse, en we kozen voor Den Teugel
http://www.huifkartochtendenteugel.be/

groetjes



romina
27-6-2009
 Meld misbruik19-8-2008 6:49:01

Wij wonen een kleine kilometer van het gemeentehuis en gaan dit wel met een bruidswagen doen. Niet zo zeer voor deze afstand, maar omdat de bruidswagen nadien mee naar het kasteel gaat voor de foto's (deze fotolocatie ligt wel verder) en ons na de fotoreportage naar de feestzaal brengt op 1u rijden van ons huisje.

Moest het enkel voor deze korte trip zijn, zoals jullie zeggen , zouden we geen wagen genomen hebben. Relatief duur dan.
Je kan misschien eens informeren bij de toeristische dienst of er huifkartochten zijn. Dat hebben wij ook gedaan en het volk van de suite gaat nu een tocht maken tijdens onze fotoreportage. Maar naast huifkarren heeft deze man ook speciale huewlijkskoetsen voor koppel + bruidskindjes. Misschien eens nagaan, ik weet niet van welke rego je bent.
Zelf ben ik van Temse, en we kozen voor Den Teugel
http://www.huifkartochtendenteugel.be/

groetjes



Katrien
14-8-2009
 Meld misbruik19-8-2008 8:29:00

Hallo,

Wij zitten een beetje met een vergelijkbare situatie. Wij trouwen om half 2 voor de wet (gemeentehuis 500 m van ons) en daar gaan we met eigen wagens heen, daarna komen we terug, parkeren de wagen aan ons appartement en gaan dan te voet naar de kerk (100 m andere richting). We kunnen ook gewoon met de wagens doorrijden, maar ik vind het leuker en informeler te voet, vandaar. Een rode loper zou inderdaad wow zijn, maar voor ons toch een beetje te ver. Moest het regenen, daan gaan we misschien toch doorrijden met de auto.

Katrien



Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik19-8-2008 10:57:16

@Lies... leuk om te zien maar ik had hetzelfde bruidskleed aan als jij!!

@ Tofke we hadden voor de ganse suite 12 taxifietsjes laten komen naar het stadhuis van Gent en zijn zo naar de korenlei gebracht. Echt een leuk zicht en iedereen heeft er van kunnen genieten, is eens wat anders.

Veel succes.
Mieke
18 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...