Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

avondfeest...

  18-8-2008 20:30:45
Hallo iedereen,

mijn vriend en ik zijn op zoek naar een gepaste feestformule voor ons.
Wij houden beiden niet van dansen en mijn vriend wil algemeen niet in de belangstelling staan, hij is anti-show.
We hebben dus besloten om als feest een walking dinner te doen zodat het luchtig blijft en we van de ene gast naar de andere kunnen fladderen, maar dan zitten we vast!
Hoe pakken we best het avondfeest aan als we geen dansfeest willen?

Alvast heel erg bedankt voor jullie tips!!!

Segers
22-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 622


s
1-6-2007
 Meld misbruik18-8-2008 22:20:55

Ik ben ook anti-show en wij hebben enkel een walking dinner gedaan. Geen eretafel die door iedereen wordt aangestaard, geen openingsdans, geen muziek en feest met DJ, geen taart, geen gedoe met foto's, geen kerkelijk huwelijk,... Enfin, weinig showelementen dus op onze dag.
Walking dinner is perfect voor als je niet wil opvallen tussen het volk, je kan gewoon weglopen als je het beu bent. Onze zaal had een kamertje met zetel om je persoonlijke spullen in te leggen en euh... daar ben ik ook gaan eten en regelmatig in gekropen als ik het 'gezaag' beu was.
Wij hebben gewoon in een zaal een walking dinner gevraagd en het was de bedoeling dat de mensen na het dessertenbuffet gewoon naar huis. Doordat er een hoop plakkers waren hebben ze het toch nog lang gerokken, al was dat niet onze bedoeling.



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik18-8-2008 22:34:04

Is da niet wat grof wat S hier verteld. Waarom dan in godsnaam een feest geven? Kan je dan niet beter gewoon overdag een receptie of BBQ houden. Bij goed weer kan dit buiten. Zet rustige muziek op, maak het toch nog wat gezellig. Overdag verwachten de mensen niet zo'n dansfeest.



Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik18-8-2008 22:50:50

hoi,

wij hebben een tijdje met het idee van een festivalletje gespeeld. Wij hadden in gedachte: een grote tent, een kampvuur, een folkgroepje, een vuurspuwer, voor de kids enkele volksspelen etc. In de tent wilden we graag een Marokkaans buffet (coucous enzo) en nadien heel veel koffie en theesoorten bij dessert.

Wij dachten zo dat we dan 's middags zouden kunnen beginnen en je bepaalt zelf wanneer het ophoudt.

Voordeel voor jullie: je staat niet voortdurend in de kijker, je bepaalt zelf hoeveel het kost, jullie worden niet aangekondigd als 'bruidspaar' en er is ook niet echt een openingsdans..

't is maar een idee !!
Succes !!



s
1-6-2007
 Meld misbruik18-8-2008 22:51:54

Oei, ik wilde niet grof overkomen.
Wat vind je net grof Carolina?
Dat ik het hele gedoe maar niks vond? Nu dat was ook zo, maar je trouwt met twee en mijn man had dit wel graag zo.
Of bedoel je dat er geen dansfeest was na het eten? Dat stond vermeld op de uitnodigingen, dus de mensen die niet graag wilde komen om enkel te eten, wisten dat.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...