Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help vervoer

  18-8-2008 15:55:58
nog 5 dagen en het is zo ver krijg juist telefoon .. onze trouw outo heeft schade op gelopen dus zoek ik wat anders hoop dat jullie me kunnen helpen zijn van limburg genk xxx

wendy
23-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 965


Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik18-8-2008 16:05:03

Dag Wendy,

Oesje.
Hebben ze geen alternatief voorgesteld ?
Misschien kan je eens informeren bij Dockx-verhuur.
Is wel niet zo goedkoop denk ik, maar misschien kan je de factuur delen of kan ze worden betaald door degene die normaal je vervoer zou doen.

Veel succes en geniet er alsnog van !

Sofie
19/09/2009



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik18-8-2008 18:03:07

Da is nie plezant!!

Heb je al eens contact opgenomen met Geurts,die kunnen je mss helpen.
(of was het geurts waar jem eerst van had??)

Grtz sarah



Liesbeth
6-6-2009
 Meld misbruik18-8-2008 20:41:40

Hey Wendy!
Das minder plezant nieuws... Je kan eens bij Cupido's ceremoniewagens luisteren (Leopoldsburg). Ik heb ook enkele firma's buiten Limburg, zij zijn allen bereid om tot in Limburg te komen! Ceremonie Wuyts - De Vooght (Hemiksem), Nostalgic Cars (Schellebelle), Rent-a-classic (omgeving Leuven). Effe intikken in Google en je komt wel op hun website terecht! Nog veel succes!
Grtjs, Liesbeth.



wendy
23-8-2008
 Meld misbruik19-8-2008 9:11:59

dank je alle maal . heb outo gevonden joepie xxxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...